tsjonge tsjonge wat een chaos wordt het nu.
publiek die in de weg staat ,politie die zijn verantwoording niet kan nemen.
maar bovenal WAAR BLIJVEN DE VERSTERKINGEN?
heb verzocht om 2 pelotons,2 hw's en nog veel meer
waterwinning had ik al ingeschat als slecht dus waarom
niet gelijk het gwt laten komen??
ook al is hij op het moment van aanrijden niet uitslaand!!gwt kan met èèn simpele zin terug gestuurd worden indien nodig.
met een dergelijk pand en de kennis van zake geen overbodige beslissing zeker omdat het wat tijd vergt voordat het gwt tp is.
er is nog steeds zoals ik het zie geen enkel idee aanwezig in het korps wat er nu aan de hand is.
als zelfs de ovd niet goed staat en nog geen zicht heeft op wat er speelt wordt het inderdaad een lange hete zomerdag
er moet veel verloren tijd goed gemaakt worden
ik kan zeer goed begrijpen waarom de dorpsbewoners proberen te helpen zou ik ook doen als mijn huiske op 2 meter van een uitslaande brand staat.
1 aanwezige tas in de straat wekt bij mij ook geen vertrouwen.
met het aanrijden van de 1e tas naar het bedrijf is zeeeeer veel kostbare tijd verspilt(kennis in het korps is in mijn visie dan ook niet goed gebruikt)
hoogste prioriteit had en zou bij de mensen/huizen moeten liggen!!!!!.
aan laten rijden op de loods van opkomende voertuigen kost weer zeer veel tijd,tijd die "we"niet hebben aangezien panden staan uit te gassen.
al met al de foto's beoordelend hebben we nu al van 21:23 tot 21:31 onze tijd verdaan met een binnenaanval en weten we nog niet wat er loos is.
ja nu knettert hij er met donders geweld uit ,nu mag ik aannemen dat het duidelijk is.
geef het volk maar eens ongelijk dat ze zich ermee gaan bemoeien.
ik zou de hoogwerker op het bedrijven terrein willen hebben,omdat hij dan dicht bij de brand opgestelt kan worden.
in de woonwijk neerzetten heeft weinig zin omdat de bak dan minimaal 15 mtr(tuin) loze ruimte bestrijdt.
tas 3 en tas 4 naar de woonwijk alleen maar om een corridor te leggen tussen woningen en loods.
antwoorden op Peter D's vragen:
als het publiek een probleem wordt geef ze dan een functie wijs er een paar aan die hand en span diensten kunnen verrichten.
liggen vast wel verkeersvesten in de tas geef ze die aan.
lintje spannen helpt ook!!kan je die gewonde brw man bijzetten die op het publiek inpraat of de BV die in de wijk woont of de wijk oudste
1e ggd(groene lamp) wil ik bij me houden,hij is mijn aanspreekpunt,staat ook naast mijn tas opgestelt.
wil voertuigen onder politie begeleiding binnen laten komen(zoals in 1e inzet al aangegeven)ben niet bekend met aanvoerwegen dus hoe moet de politie maar uitzoeken
hoogste prio ligt nog steeds bij de woningen/inwoners
de vervoersmiddelen van het bedrijf zijn ondanks de zoon's aanwezigheid niet echt belangrijk voor mij.
POLITIE HELLUP!!!!!!!