ja leuke reacties allemaal.
Kunnen jullie je voorstellen wat voor een avond er geweest is.......en er is niks verzonnen!!!!
OK steun van politie is NUL. Ze zijn te laat en kunnen niks meer beginnen tegen de ramptoeristen. Waarom politie geen ME peloton heeft ingezet is mij een raadsel ik heb ook geen flauw idee wat daar de opkomst tijd van is...
zou misschien wel een optie geweest zijn. In ieder geval beter als wat het nu was.
Brandweerman die gewond was stond aan de voorkant. heeft ingescheurde enkelbanden. Kan nog redelijk uit de voeten en is pompbediener van de 1ste tas geworden. zodat de eigenlijke P ergens anders ingezet kan worden.....
De boerderij met rietenkap is alleen via de voorkant te bereiken. en niet via de woonwijk.
Drank: Is goed dat daar aangedacht gaat worden. Deze staat bij ons inieder blusvoertuig een trae isotone dorstlesser. Iedereen die bij het blusvoertuig in de buurt komt moet (en wil zelf echt wel) drinken
Alle ondersteunende voertuigen zoals VC commanda haakarm - verzorging en ademluchtcontainer staat op (normaal 30 minuten afstand) bij een examen OBM. Dit is een probleem voor de RAC om de voertuigen daar op te laten halen en naar plaats incident te brengen. De eerste containers komen na 1 uur pas ter plaatse!
Wel is ondertussen de CVD ter plaatse en heeft in zjin auto overleg met ovd en rogs. beginnend CTPI.
Die tankwagen is toch niet de woonwijk in komen rjiden anders was het eindresultaat helemaal niet meer te overzien geweest
op de boerderij is door de 3de ts afgelegd en kunnen deze zonder hw onder controle krijge. Hw is dan ook doorgereden naar woonwijk.
Nog heel even voor de duidelijkheid:
ook al wil je alle aankomende voertuigen naar de woonwijk hebben deze moeten eerst langs de voorkant dat is de hoofdweg door het dorp heen!!!! ik zal eens kijken of ik een link kan maken met de plattegrond van het mooie dorp........
Door de ovd is heel de gemeente (3 posten) uitgerukt en heeft nog maar 1 voertuig voor de restdekking van heel de gemeente.
en mikie, tuurlijk krijg je nog te zien/horen hoe het af gaat lopen maar zover zijn we voorlopig nog niet. enne had je dat stukje gelezen over die zoon?
is daarmee je vraag beantwoord?
En Jaap helaas vallen die grote branden wel mee
Je schrijft dat je rondom stralen in wilt gaan zetten. Is dit om uitbreiding te voorkomen of wil je blussen?