Grote brand Woning Justus van Effenstraat - Rotterdam 28-03-2010

Auteur Topic: Grote brand Woning Justus van Effenstraat - Rotterdam 28-03-2010  (gelezen 3201 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2010, 21:48:40
Zie het vet gedrukte gedeelte

Sorry, maar zoals wel vaker gezegd zijn het persoonlijke codes en je weet nooit waarvoor iemand gepiept wordt. Een persoon bekleedt over het algemeen meerdere functies en aangezien hij meeloopt in het grote brand scenario en niet in het BOT scenario zal het best wel meevallen. Ik denk dat ik namens meerderen spreek dat het prettig is om de zaken niet erger voor te stellen dan ze zijn, zonder dat daar concrete informatie beschikbaar over is. Je loopt al tekoop met een mogelijk slachtoffer onder de hulpverleners, stel nu eens dat collega's en/of familieleden hier meelezen? Die jaag je nu mooi even de stuipen op het lijf.


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2010, 21:49:16
Pffff, maar het kan ook de SO 90.1 zijn.....  ::) Zijn we sensatiezoekers of mensen met kennis van zaken?

Daarnaast is het ook alleen maar een ''bericht in de communicator'' melding ::)


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2010, 21:49:59
Pffff, maar het kan ook de SO 90.1 zijn.....  ::) Zijn we sensatiezoekers of mensen met kennis van zaken?

ik baseer het ook omdat er een ambu met A1 heen moet :P
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2010, 21:51:52
ik baseer het ook omdat er een ambu met A1 heen moet :P

Standaard bij grote brand en in veel gevallen komt ie zelfs bij middelbrand al. Stand-by ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #14 Gepost op: 28 maart 2010, 21:52:56
Daarnaast is het ook alleen maar een ''bericht in de communicator'' melding ::)

Ik bedoelde mijn Pfff, meer in de zin van een boze pffff..... Het lijkt wel of men liever sensatie heeft dan eventjes door denken en zo'n bericht op waarde te schatten of te onderbouwen waarom men tot de conclusie komt.

Bij een serieus ongeval eigen personeel wordt meestal wel wat meer aan 'goud' gealarmeerd...  ;)


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #15 Gepost op: 28 maart 2010, 21:55:57
Standaard bij grote brand en in veel gevallen komt ie zelfs bij middelbrand al. Stand-by ;)
oke......
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


Timmos

  • Persfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,326
    • Tim-Koster.nl
Reactie #16 Gepost op: 28 maart 2010, 21:56:11
Ik bedoelde mijn Pfff, meer in de zin van een boze pffff..... Het lijkt wel of men liever sensatie heeft dan eventjes door denken en zo'n bericht op waarde te schatten of te onderbouwen waarom men tot de conclusie komt.

Bij een serieus ongeval eigen personeel wordt meestal wel wat meer aan 'goud' gealarmeerd...  ;)



Ik begreep jou bericht wel ;).. Mijne was meer een aanvulling daarop :)