AED Alert, AED Locator, BurgerAED, Burgernet-AED

Auteur Topic: AED Alert, AED Locator, BurgerAED, Burgernet-AED  (gelezen 223276 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #270 Gepost op: 2 februari 2013, 23:40:13
Jansen-Steur mag ook meedoen aan het AED project.


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #271 Gepost op: 3 februari 2013, 00:15:33
en je kunt ook doctor in de economie zijn :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #272 Gepost op: 4 februari 2013, 23:32:35
en je kunt ook doctor in de economie zijn :)
Maar dan wordt je geen arts genoemd ;)

Ik zou trouwens na een ambu+rapid+brandweer die me voorbijkomen al gewoon omdraaien, dan heb ik als ambuchauffeur echt geen toegevoegde waarde meer.
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #273 Gepost op: 5 februari 2013, 13:45:47
Maar dan wordt je geen arts genoemd ;)

Ik zou trouwens na een ambu+rapid+brandweer die me voorbijkomen al gewoon omdraaien, dan heb ik als ambuchauffeur echt geen toegevoegde waarde meer.

moeten alle mensen, die arts heten, een andere naam krijgen ? 998765


helm

  • Gast
Reactie #274 Gepost op: 11 februari 2013, 15:53:00
Burgerharthulp is van HartVeiligWonen, dit systeem word automatisch getriggerd in de meldkamer zodra zij Reanimatie invoeren in het systeem. Daarna gaan het systeem automatisch alarmeren. De brandweer moet volgens mij handmatig worden gealarmeerd dus dit zou de vertraging verklaren.

Ik heb die app https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.hartveiligwonen.android maar die lijkt bij mij niet te werken. Ik krijg wel sms berichten. Heeft iemand anders ervaring met de app?


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #275 Gepost op: 11 februari 2013, 16:13:19
Ik heb die app https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.hartveiligwonen.android maar die lijkt bij mij niet te werken. Ik krijg wel sms berichten. Heeft iemand anders ervaring met de app?

Staat je GPS goed? En kijk even bij instellingen -> berichtgeving, deze moet in ieder geval bij de iPhone goed staan, ik weet niet hoe dit bij android zit. Ik denk hetzelfde. En staan de instellingen in de app zelf wel goed? Op beschikbaar?

Bij mij werkt de app wel, soms zit er echter wel een vertraging....


helm

  • Gast
Reactie #276 Gepost op: 11 februari 2013, 16:43:46
GPS staat aan en ik sta op "beschikbaar".


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #277 Gepost op: 11 februari 2013, 17:44:44
GPS staat aan en ik sta op "beschikbaar".

En berichtgeving? Op een iPhone kan je instellen of je berichten van een bepaalde app wil ontvangen. Als deze uit staat ontvang je dus geen melding. Anders een mailtje naar hartveiligwonen@connexxion.nl


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #278 Gepost op: 11 februari 2013, 18:21:35
En dit gedrag is dus exact waarom het hele AED project hier in een steeds slechter daglicht komt te staan.

Edit, niet gezien dat dit een oude reactie is. Maakt mijn statement overigens niet anders.

Ik kan het nog bonter vertellen: een tijdje geleden ging een collega naar een reanimatie melding die gelukkig geen reanimatie bleek te zijn. Mijn collega, pratend met de patiënte, vroeg of het haar man was die op de bank zat. Waarop zij reageerde: "Nee hoor, die meneer is van de AED alert maar hij is blijven zitten...... :("

Dit soort mensen zorgen ervoor dat het project de nek wordt omgedraaid.

CM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


helm

  • Gast
Reactie #279 Gepost op: 11 februari 2013, 19:09:52
CM dat meen je niet!?

Ik zal er in onze BHV/EHBO lessen maar aandacht aan gaan schenken. Ik heb er ook al een melding van gemaakt bij Burger HartHulp. Ik kreeg gisteren een reanimatie melding in een flat in onze straat. Ik zag dat er al 2 ambulances en 1 politiewagen was. Toch zag ik 2 burgers de flat in rennen. Ik heb het vermoeden dat zij ook een melding gehad hebben.