12-04-2010 KMAR bij TIS 3.1 Ermelo

Auteur Topic: 12-04-2010 KMAR bij TIS 3.1 Ermelo  (gelezen 2033 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Gepost op: 13 april 2010, 18:08:42
Ik had even een vraag, als er KMAR bij een 3.1 komt is het dan 'zeker' dat het ook iemand van het leger of een andere dienst is die onder KMAR valt?

Gister kwamen er namelijk 2 motoren bij de TIS 3.1 en stond meer dan genoeg politie en snapte het niet...

Bij navraag bleek het wel een zelfdoding en geen ongeval (bron politie)

Vandaar ook mijn vraag, ik hoor het graag!


EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
Reactie #1 Gepost op: 13 april 2010, 18:55:30
Nee, is niet zeker. Kan om heel veel redenen zijn. In en om Ermelo zijn veel defensielokaties te vinden, waardoor er met regelmaat Kmar te vinden is. Misschien in dit geval toevallige passanten, misschien kwamen ze als ramptoerist, misschien omdat er nog sprake is geweest van ambulance, misschien toevallig wel een militair....kunnen tig redenen zijn. Het gebeurd vaak dat er over en weer geassisteerd wordt tussen politie en Kmar, helemaal in de regio's waar de Kmar vaak ook aanwezig is.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #2 Gepost op: 13 april 2010, 21:02:03
Naja enkele getuigen konden al vertellen dat het slachtoffer gekleed was in legeruniform, dus het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat het bij dit incident toevallig wel een militair betrof.
Echter heb ik bij TIS3.1 inzetten vaker KMAR zien rijden of tp zien komen.

Net wat Bozo zegt zal dat te maken hebben met de defensielocaties in de buurt.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 13 april 2010, 21:14:10
Het kan uiteraard zijn dat een defensiemedewerker betrokken is bij een ongeval dan wel zelfdoding. Maar niet iedereen in een legeruniform is een medewerker van defensie. Neem eens een kijkje bij de plaatselijke dumpzaak of langs diverse viswateren. Lopen genoeg mensen in een camouflagepak.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #4 Gepost op: 13 april 2010, 21:14:52
Het kan uiteraard zijn dat een defensiemedewerker betrokken is bij een ongeval dan wel zelfdoding. Maar niet iedereen in een legeruniform is een medewerker van defensie. Neem eens een kijkje bij de plaatselijke dumpzaak of langs diverse viswateren. Lopen genoeg mensen in een camouflagepak.

Klopt helemaal inderdaad, maar toevallig is het wel.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl