wetende hoe dit rapport tot stand is gekomen, verbaasd mij niets hoe een en ander wordt geadviseerd (van onder een politie pet), een aantal zaken zijn goed, maar een aantal andere zijn uit den boze, het beperken van de diensten die met OGS mogen is absoluut een verkeerde beweging, zo moet vindt ik, waar deze topic ook over gaat, de reddingsbrigade, met name op het drukke strand, OGS kunnen gebruiken, zij zijn geoeffend om hier '' de dringende taak'' te vervullen zoals omschreven in het RVV, zeker als andere voertuigen die het nu wel mogen die uit de meest vreemde hoeken komen, waarom die wel en andere niet.
aan de andere kant rijdt de politie zelf ook al met de amerikaanse yelp, en zijn er veel onherkenbare politie voertuigen die ineens een blauwlicht tevoorschijn toveren, en de sirene aanzetten.(wel noodzakelijk, maar geeft de weggebruiker geen herkenbaarheid en vaak verwarring)
verder staan er in dit rapport nog veel meer zaken, die vanuit een politie inzicht geschreven zijn, teveel om hier over uit te wijden, en mijns inziens niet bijdragen tot een verantwoord weggebruik van ALLE hulpverlenings diensten.
helaas gaan dit soort rapporten vaak ten onder, en horen we er niets meer van, op een enkele overname in een brancherichtlijn, die op hun beurt weer niet bindend zijn.(hoofdstuk 1, is de richtlijn verplicht, atnw:Nee, de richtlijn is niet verplicht)