Giro d'Italia - Nederland 8-10 mei 2010

Auteur Topic: Giro d'Italia - Nederland 8-10 mei 2010  (gelezen 23119 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #70 Gepost op: 11 mei 2010, 15:26:01
Wat ook de bedoeling, maar mag het verzoek toch ook wel neerleggen.  ;)

Zeker, en naar aanleiding van jouw verzoek was het dan ook een opmerking in algemene zin ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


112martijn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
    • http://www.112zeeland.nl/
Reactie #71 Gepost op: 11 mei 2010, 17:23:40
Zullen we de voertuigfoto's maar voor het daarvoor bestemde board bewaren mensen? O0

Ja die heb ik er nog wel een paar reden er gelukkig niet zo veel voor bij maar ik zal ze even plaatsen op het daar voor bestemde board..  ;)


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #72 Gepost op: 11 mei 2010, 18:50:24
Ja die heb ik er nog wel een paar reden er gelukkig niet zo veel voor bij maar ik zal ze even plaatsen op het daar voor bestemde board..  ;)

 O0 O0


Bart S

  • Gast
Reactie #73 Gepost op: 11 mei 2010, 19:44:08
@Bart  

Ik had de bak er inderdaad niet op zitten :-) Die lag in Oegstgeest.
Mocht ik een rit krijgen had ik die nog kunnen doen :-)

Wat ik wel erg leuk vond is dat alle disciplines zo leuk met elkaar werkte, ik verheug me daarom al op de Tour :-)
Maar als je dan kijkt hoeveel mensen er op de been zijn voor wat wielrenners die in 3 minuten voorbij zijn  ::)

Ik zie nu dat ik helemaal liep te suffen, want het valt me nu pas op dat je tegenwoordig een BMW rijdt i.p.v. de Yamaha.... :-[
Maar, zoals beloofd de foto. Voor de rest: zie PM! :)



Voor de overige liefhebbers: foto's van de politie voertuigen lijkt me wat onzinnig, want die zijn al tig keer gepost inmiddels. Ik heb nog wél een hele boel MBT motoren op de foto gezet, dus als daar liefhebbers voor izjn.... lamaarweten via PM!

Bart


JM

  • Arnemuiden, Zeeland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 463
  • Arnemuiden 4534
Reactie #74 Gepost op: 11 mei 2010, 19:52:29
Wat een stunt van de illegale rijder ;D


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #75 Gepost op: 11 mei 2010, 21:18:00
Wat een stunt van de illegale rijder ;D

Zie http://www.omroepzeeland.nl/sport/9237/2010-05-11/zeeuwse-renner-gespot-in-giro-peloton.html

Wat een held is het. Maar toch blijft het opvallend dat er iemand zo tussen kan gaan rijden. Uiteraard valt er niet altijd iets tegen te doen, maar toch...gelukkig vonden de wielrenners zelf het ook niet erg. ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #76 Gepost op: 11 mei 2010, 22:51:50
Wielrenners vinden dit alleen maar leuk! Brengt ook weer wat sfeer, wielrennen is altijd gezellig.
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------


whyllum

  • BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 211
Reactie #77 Gepost op: 12 mei 2010, 10:53:34
wielrennen is altijd gezellig.
Totdat er iemand met z'n hond in de duinen aan het wandelen is...  :(


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #78 Gepost op: 12 mei 2010, 19:21:31
Totdat er iemand met z'n hond in de duinen aan het wandelen is...  :(
dat zijn amateur lullo's, deze mannen van de giro zijn een stuk minder lastig.

Wat een stunt van de illegale rijder ;D
Eerder stom en onbezonnen.. en aghja, als jke het filmpje ziet bevestigde dat mijn 1e gedachte.
Hij roept dat posthuma zei dat hij moest meedraaien terwijl Posthuma de giro niet eens rijdt  ;D :D
Gewoon een stomme actie , als hij op z'n plaat gaat heeft hij een grandioos probleem.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


LarsAmbu

  • Aanstormend EHVer
  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 383
Reactie #79 Gepost op: 12 mei 2010, 21:07:51
dat zijn amateur lullo's, deze mannen van de giro zijn een stuk minder lastig.
Eerder stom en onbezonnen.. en aghja, als jke het filmpje ziet bevestigde dat mijn 1e gedachte.
Hij roept dat posthuma zei dat hij moest meedraaien terwijl Posthuma de giro niet eens rijdt  ;D :D
Gewoon een stomme actie , als hij op z'n plaat gaat heeft hij een grandioos probleem.
Amateur lullo`s? Dus ik als wielrenner ben ook een ''Amateur lullo''? Vriendelijk. Je scheert nu iedereen over een kam... Dat je bij voetbal niets kan doen, hier kan dat dus wel. Vinden die renners alleen maar leuk, geloof me, ik heb ze gesproken, renners uit de Ronde van Frankrijk, die er alleen maar om lachen!
Waar een wil is, is een weg.. Ik wil Ambulanceverpleegkundige worden. --------------------------------------------------------------------------------