Mooie inzetfoto's

Auteur Topic: Mooie inzetfoto's  (gelezen 711713 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1800 Gepost op: 8 juli 2014, 08:57:22
Citaat van: KoenL link=msg=1282532 date=1404761259
Mee eens, fotograaf had er ter plekke al wat aan kunnen doen door één of twee stappen naar links te doen. Dan was de collega achter het paaltje beland.
Nee, dan lijkt mij dit beter. Die fotograaf kun je nooit achter het paaltje kwijt en was dat een rommelig punt geworden. Als ik de foto zou shoppen zou ik ook die Touran gelijk weg werken.

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #1801 Gepost op: 8 juli 2014, 18:19:21
Zelf heb ik ook altijd wel iets tegen photoshoppen, maar als het de foto ten goede komt... Soms zie ik foto's waarvan ik denk van photoshop had hier wel verbeteringen aan kunnen brengen. Terwijl er ook foto's zijn waarvan ik denk hier is echt aan gephotoshopt en is het echt zonde.... Dus denk dat het puur is hoe men met photoshop omgaat. Zelf vind ik photoshop een lastig pakket waar ik me op het moment nog niet aan hoef te wagen met een camera die alleen JPG foto's maakt.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

KoenL

• http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
    • Koen Laureij Fotografie
Reactie #1802 Gepost op: 8 juli 2014, 19:49:27
Citaat van: NikonDirk link=msg=1282578 date=1404802642
Nee, dan lijkt mij dit beter. Die fotograaf kun je nooit achter het paaltje kwijt en was dat een rommelig punt geworden. Als ik de foto zou shoppen zou ik ook die Touran gelijk weg werken.

Het zou wat mij betreft de aandacht voldoende van die fotograaf afhalen. Zelf vind ik het überhaupt niet storend. Je hebt nou eenmaal niet alles in de hand, zeker bij incidenten niet. Dat iemand het vervolgens met Photoshop gaat wegpoetsen vind ik persoon not-done, maar dat is een discussie die misschien niet in dit forum thuis hoort.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.

thetwin84

• EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #1803 Gepost op: 8 juli 2014, 22:22:06

Die discussie hoort blijkbaar nergens thuis. Aangezien er op facebook ook een groep voor fotografen staat en die discussie ook geweigerd en verwijderd is. Waarschijnlijk een discussie die nooit zal eindigen omdat iedereen er anders over denkt. Je hebt anti-photoshoppers en je hebt de professionals en de hobbyisten en daar zullen we het mee moeten doen.
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #1804 Gepost op: 8 juli 2014, 22:47:46
Citaat van: KoenL link=msg=1282667 date=1404841767
Het zou wat mij betreft de aandacht voldoende van die fotograaf afhalen. Zelf vind ik het überhaupt niet storend. Je hebt nou eenmaal niet alles in de hand, zeker bij incidenten niet. Dat iemand het vervolgens met Photoshop gaat wegpoetsen vind ik persoon not-done, maar dat is een discussie die misschien niet in dit forum thuis hoort.
Als ik desbetreffende foto zou shoppen zou ik gelijk alles weghalen wat bij niet bij die heli's hoort. Zowel de fotograaf als de Touran, alles of niets dan. Maar ik hou niet van shoppen.
Citaat van: thetwin84 link=msg=1282697 date=1404850926
Die discussie hoort blijkbaar nergens thuis. Aangezien er op facebook ook een groep voor fotografen staat en die discussie ook geweigerd en verwijderd is. Waarschijnlijk een discussie die nooit zal eindigen omdat iedereen er anders over denkt. Je hebt anti-photoshoppers en je hebt de professionals en de hobbyisten en daar zullen we het mee moeten doen.
Iedereen maakt tegenwoordig "foto's" ;) dus wat mij betreft moet er overal de mogelijkheid zijn om hierover te kunnen discussieren.

SjoerdvR

• Fotograaf
  • Forum gebruiker
    • Mijn fotografie site
Reactie #1805 Gepost op: 12 juli 2014, 23:11:18
Foto van Gorinchem van vanmiddag. De rook en de ladderbak maakt het een mooie combinatie.

© Sjoerd van Reenen fotografie - www.facebook.com/sjoerdfoto by SjoerdvReenen, on Flickr

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #1806 Gepost op: 22 september 2014, 21:52:01

Gemaakt tijdens demonstratie van UIM tijdens de wereldhavendagen.

KarstLovers

• Fotograaf Leerdam/Groesbeek
  • Forum gebruiker
Reactie #1807 Gepost op: 23 september 2014, 16:22:08
Citaat van: MarcoV link=msg=1297523 date=1411415521

Gemaakt tijdens demonstratie van UIM tijdens de wereldhavendagen.

Kan aan mij liggen, maar ik mis het verhaal.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #1808 Gepost op: 23 september 2014, 16:25:12
Citaat van: Karst_grsbk link=msg=1297698 date=1411482128
Kan aan mij liggen, maar ik mis het verhaal.

Dit topic gaat over mooie foto's. Niet over goeie verhalen.  ;)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

KarstLovers

• Fotograaf Leerdam/Groesbeek
  • Forum gebruiker
Reactie #1809 Gepost op: 23 september 2014, 18:39:05
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1297699 date=1411482312
Dit topic gaat over mooie foto's. Niet over goeie verhalen.  ;)

Dat snap ik. Maar ik heb het idee dat als je foto geen verhaal laat zien, dat hij dan ook minder mooi is.