Zo te zien leven ze voor die ambulancepost. Maar goed, dat is nou eenmaal het moderne tijdperk, je zal wel vaker gefilmd worden. En als je er zo vaak staat leert de bemanning van de ambulance je op een gegeven moment ook 'kennen'. Er staat ook een filmpje op de account dat de ambu 114 even langs komt racen met A1 voor de show.
Naar mijn mening is daar ook niks ergs aan, alleen je moet ervoor zorgen dat je niet te ver gaat (hard op willen trekken voor de video maar vergeten dat er een auto van links komt bijvoorbeeld). Tsja, dat moet je niet hebben. En kennelijk -aangezien volgens deze filmer ambulancepersoneel daarvoor op de vingers is getikt- vindt de leiding van de post/regio het niet fijn als de bemanning van de ambu zoiets doet.
Het wegsturen van de filmers begrijp ik alleen niet helemaal. Op de openbare weg mag het en bovendien kan je ook 'normaal' uitrukken zonder op de camera te letten. Maar goed, ik begrijp best dat het op een gegeven moment gaat vervelen. Bovendien: voor ons zijn filmpjes van een andere kant/plek ook weer eens wat anders. Ik heb vanaf deze filmpositie al genoeg ambu's op dezelfde manier voorbij zien komen