Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten

Auteur Topic: Ontspoorde jeugd / gezinsbegeleiding / beschikbare trajecten  (gelezen 27357 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #70 Gepost op: 27 mei 2010, 18:04:25
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

<.....>

Mooi, heel mooi gesproken!  O0

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #71 Gepost op: 27 mei 2010, 18:39:18
En misschien is een zorgmelding op zijn plaats, echter of daar iets van terecht komt  :-X
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #72 Gepost op: 27 mei 2010, 21:40:24
@mon3aantje
Aanhouden kan prima. Alleen zal er geen vervolging plaatsvinden. Maar misschien dat het op het jochie indruk maakt dat hij in de cellengang van een groot bureau zit en moet wachten tot paps en mams hem komen halen...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

BlauwWit

• Verbannen gebruiker
  • Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #73 Gepost op: 27 mei 2010, 21:50:26
Het is een terechte terechtwijzing, iedereen dient respect te hebben voor politiemensen

7194

• Senior gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 27 mei 2010, 23:34:18
Pappen en nat houden. Overgieten met liefde.... Ohjah, hoe is dit land ook alweer naar de haaien gegaan?  :-X

JaVaZee

• Forum gebruiker
Reactie #75 Gepost op: 29 mei 2010, 20:25:40
....
Wat een geweldige speculatie, Anneke! Ben ik het geheel mee eens.

Maar mensen geven zowieso ook altijd de politie de schuld. Ik zelf ook. Ik voer te hard in een natuur gebied en dan komt de politie volgas op mij afstormen.
Mijn eerste gedachtte is dan: K*t, politie, ga wat doen met je leven. Lijkt mij een gewone reactie. Maar daarna ga ik er over na denken, en kom ik eruit dat ik niet chagerijnig hoef te zijn op de politie, maar op de meneer die zegt dat je hier maar 6 km/ph mag. (en jaaa, het is ook mijn schuld)
Want ja, als je op een meertje de hele dag moet dobberen, zou ik ook volgas op iedereen afvaren!

Dus, als iedereen nou eens ging nadenken, zou je zien dat het niet de politie is die het verpest...

Groet,
Nils.
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT

Vigilance

• 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • Homo sacra res homini
Reactie #76 Gepost op: 29 mei 2010, 21:54:01
...Ik voer te hard in een natuur gebied en dan komt de politie volgas op mij afstormen.
Mijn eerste gedachtte is dan: K*t, politie, ga wat doen met je leven. Lijkt mij een gewone reactie...
...zucht... dat lijkt jou een normale reactie ??
...Maar daarna ga ik er over na denken, en kom ik eruit dat ik niet chagerijnig hoef te zijn op de politie, maar op de meneer die zegt dat je hier maar 6 km/ph mag. (en jaaa, het is ook mijn schuld)
Want ja, als je op een meertje de hele dag moet dobberen, zou ik ook volgas op iedereen afvaren!...

Jij bent van mening dat de politie vol gas op iedereen afvaart omdat ze anders heel de dag maar moeten dobberen ?

JaVaZee

• Forum gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 30 mei 2010, 08:32:21
...zucht... dat lijkt jou een normale reactie ??
Jij bent van mening dat de politie vol gas op iedereen afvaart omdat ze anders heel de dag maar moeten dobberen ?

Als ik andere leeftijdsgenoten hoor in mijn school in Amsterdam-Noord lijkt mij dit een gewone reactie ja...
Onder andere wel ja. Toevallig heeft een vriend van mij een filmpje gemaakt, dat ze volgas door een slootje stuifde, om daarna lekker op dat meer wat rondjes volgas te varen... ;)
Groet, Nils Dekkers.  - Panasonic DMC-FZ8 - Uniden Bearcat C30XLT

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 30 mei 2010, 14:04:40
Onder andere wel ja. Toevallig heeft een vriend van mij een filmpje gemaakt, dat ze volgas door een slootje stuifde, om daarna lekker op dat meer wat rondjes volgas te varen... ;)
En dat baseer je op één filmpje van een vriend? Kan je er mooi een knipoog achter plaatsen, blijft een feit dat je het toch niet helder ziet.

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Reactie #79 Gepost op: 30 mei 2010, 14:36:45
En dat baseer je op één filmpje van een vriend? Kan je er mooi een knipoog achter plaatsen, blijft een feit dat je het toch niet helder ziet.
Het gaat erom dat de reactie van iemand die aangehouden/beboet wordt vaak iets is als: "Hè, bah," of "Rotpolitie.." en dat kan ik me heel goed voorstellen. Wat daarbij komt, zoals Nils al zei, geven deze mensen vaak (in eerste instantie) de politie de schuld. Want ja, iedereen rijdt hier te hard  :-\

Je dobbert de hele dag op een meertje, controles uit te voeren.. Eindelijk mag je 'ongestraft' vol gas op iemand af varen om deze persoon een waarschuwing c.q. boete te geven. Wie zou die kans niet grijpen?
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..