Verkeersproblemen

Auteur Topic: Verkeersproblemen  (gelezen 3308 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Shave

• Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 16 juni 2004, 21:19:48
Het probleem van fout geparkeerde auto's valt bij ons denk ik nog wel mee.

Onze blusvoertuigen zijn wat dat betreft al vrij compact, een redvoertuig levert meer problemen op. Alleen het kaartjes systeem kost veel tijd voor niks denk ik. Wij zijn geen politieagent die autobestuurders er op moeten wijzen dat ze verkeerd geparkeert staan.

En waar hebben we het over, normaal gesproken moet je via twee kanten aan kunnen rijden en lukt dat niet dan eisen wij dat tot binnen veertig meter van de toegang (normaal gesproken) moeten kunnen komen. Dat dan het redvoertuig niet voor de deur staat is dan jammer maar helaas voor die ene keer. het is ook geen vereiste maar een luxe van het korps. Uiteraard proberen die situaties wel zo veel mogelijk te voorkomen.

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #11 Gepost op: 16 juni 2004, 21:23:07
klopt shave. op zich valt het probleem mee maar ben benieuwd hoe er zo'n kaartje uitziet.

Is ook een van de redenen waarop bij ons het blusvoertuig voorop rijd en het redvoertuig er achteraan komt hobbelen. dit in tegenstelling tot diverse andere beroepskorpsen waar ts + rv tegelijk weggaan.

Ruud H.

• Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 juni 2004, 07:53:50
Ik ga mijn best voor je doen, waarschijnlijk hebben we hem ook nog wel digitaal,  als je je e-mail adres even geeft. Het gaat om het brandweerkorps van Beverwijk.

Gr. Ruud

kun je zo'n kaartje is scannen en erop zetten?
welk korps is dat?