gelieerdenbeleid C2000 (toelating tot, en het gebruik van, C2000 door derden)

Auteur Topic: gelieerdenbeleid C2000 (toelating tot, en het gebruik van, C2000 door derden)  (gelezen 9121 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Inderdaad mooi uitgewerkt ;) Maar daar gaat het niet over:
Volgens mij verstaat CMKmaat onder 'Defensie' het aparte stuk voor defensiegebruik, en niet voor de mogelijkheid 'gespreksgroepen met o.a. Defensie' te creeren.
En er staat wel iets:
Live, 3e post, laatste regel voor de laatste alinea
Wat weer inhoud dat het beveiliging o.e.d. betreft en niet 'de dagelijkse gang van zaken' zoals iedere agent een C2000 portofoon draagt, dat een militair dat ook gaat doen...

Wat ik inderdaad bedoel is dat defensie als aangewezen gebruiker weinig genoemd wordt.
(Zelfs los van de Kmar)
Er zijn internationaal afspraken gemaakt over TETRA standaard.
Kmar maakt gebruik van de internationale groep 5 (grensbewaking) Alle Issi nummers van de Kmar beginnen dan ook met een vijf. (5XX.XXXX)
Defensie maakt gebruik van de internationale groep 7 (defensie) De defensie onderdelen die van c2000 gebruik maken hebben Issi nummers beginnend met zeven. (7XX.XXXX. Waar begint jouw Issi nummer mee?)

Het is inderdaad niet zo dat de doorsnee militair met c2000 op stap gaat. Dat is, was en zal ook nooit zo gebeuren.
Maar binnen defensie is er zo veel meer dan "Jan Soldaat".

En daar gaat het (mij) wel om.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.