Ik ben altijd erg blij als bijv. een chauffeur een foto heeft gemaakt
Het geeft ons ontzettend veel informatie om de beeldvorming te bevestigen bij de overdracht van de ambulance naar de SEH.
Op deze foto zie ik iemand (niet in volledig) ambulance kleding met naast hem een koffer op de grond waar duidelijk ovd op staat
ik zie een auto in de kreukels en ik hoor tijdens de overdracht de impact (snelheid) geweest is , het ongevalsmechanisme etc.
Als ik een foto van een auto in de kreukels zie, geeft het mij handvatten welke letsels ik bij het slachtoffer kan verwachten
bij deze foto ga ik er dus vanuit (als ik conclusies moet gaan trekken
) dat dit de OVD is van de ambu, foto bestemd zijn voor overdracht, opleiding, feedback etc.
met als die meerwaarde het leer component cq. overdracht.
Geen idee of er binnen de opleiding tot ovd ook een foto cursus zit
Mwa, dat kun je a.d.h.v. deze foto echt niet zo stellen: Kun jij zien wat voor merk/type camera het is dan? Er zijn tegenwoordig ook spiegelreflexen met live view, d.w.z. dat je op je scherm kijkt i.p.v. door de zoeker voor het nemen van de foto. Zelfs als het geen live view camera is, wie zegt dat er op het moment van deze foto, een foto wordt genomen door hem? Hij kan ook wel op het scherm kijken naar een foto die hij net genomen heeft.
dit is denk ik niet van belang voor een hv forum, maar eerder iets voor een foto forum