GRIP 1 Lekkende brommer in berging Van Speyklaan - Harderwijk 31-07-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Lekkende brommer in berging Van Speyklaan - Harderwijk 31-07-2010  (gelezen 8859 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
het bleek uiteindelijk door 1 scootertje te komen die brandstof lekte. Gevaarr is geweken complex word geventileerd. Ik zal vanavond  wat beeldmateriaal plaatsen
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Huizen ontruimd om lekkende scooter

HARDERWIJK - In Harderwijk zijn zaterdagmiddag acht woningen in een wooncomplex aan de Van Speyklaan ontruimd wegens een lekkende scooter.

De scooter was een dag eerder in de schuur gezet, maar was gaan lekken. De lucht van de benzine verspreidde zich door het complex en bewoners belden de politie. De brandweer deed vanaf het begin van de middag metingen. Volgens de gemeente was er sprake van een gezondheidsrisico. In eerste instantie werden twaalf woningen ontruimd, later werd dat teruggebracht tot acht.

De bewoners zijn voor de zondag thuis.


Bron: Omroep Gelderland.
Directe link: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/664871/Huizen-ontruimd-om-lekkende-scooter.htm
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Wat foto's van mij kant.



















Burgerhulpverlener, AED-bediener.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Grip 1 voor een gare brommer... :-X :D

Als je brandstof ruikt (want die geur herken je) dan ga je toch gewoon even kijken in de berging? Of denk ik (weer) te simpel...


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
Grip 1 voor een gare brommer... :-X :D

Als je brandstof ruikt (want die geur herken je) dan ga je toch gewoon even kijken in de berging? Of denk ik (weer) te simpel...

Ja inderdaad :-X

Dat zou ik ook gedaan hebben ja, die jongen van wie die scooter was stond er maar een beetje lacherig bij jammer genoeg  ??? :-X >:(
Maar blijkbaar was het toch een iets andere geur dan de gewone benzine lucht?
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Als het zo simpel was geweest dan hadden al die mannen en vrouwen dat wel bedacht denk ik... ;)


Ba(a)s

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,055
Heb ook wel eens gehoord van een lekkende koelkast die voor opschudding en uiteindelijk ontruiming zorgde.  :-X
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..


RJM

  • HV-geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 538
p2kflex
19:39:52 31-07-10-ALPHA-voor aflos komen naar de Van Speyklaan
0800675BRW Harderwijk (Blusploeg 3)
p2kflex
19:39:29 31-07-10-ALPHA-Voor aflos komen naar de van Speyklaan
0800475BRW Harderwijk (Blusploeg 1)


Ga toch maar weer even die kant op...  ::)
Burgerhulpverlener, AED-bediener.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Overigens hebben brandweer Nunspeet, Ermelo en Putten ook hun overdrukventilatoren ter beschikking gesteld om de benzine damp zo snel mogelijk te verdrijven.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


Shave

  • Beroepsbrandweerman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,355
Grip 1 voor een gare brommer... :-X :D

Als je brandstof ruikt (want die geur herken je) dan ga je toch gewoon even kijken in de berging? Of denk ik (weer) te simpel...

Is denk ik niet al te simpel gedacht.....je mag er toch vanuit gaan dat men ook de bergingen even naloopt voordat er groots wordt ingezet. Dat houdt dus in dat men als ik het goed begreep de eerste twee meldingen niet aan gedacht heeft?