Dat is ook zo wat, je verstoppen omdat je op dat monent even geen hulp wil verlenen...
Henk
Het is natuurlijk makkelijk praten over drank op een post, als je zelf geen hulppost hebt.
Maar na afloop een biertje kan m.i. het beste gewoon in het clubhuis (met mate), of in mijn geval ('s zomers) op de camping. De andere campinggasten zullen ongetwijfeld zien dat de mensen van de strandwacht een biertje doen, maar ik heb daarover nog nooit iets negatiefs gehoord. Bovendien zijn de hulpposten op dat moment onbezet en de alarmploeg is standby voor de alarmcentrale. Dus ik maak me er dan ook niet echt druk om.
Zo af en toe is er (na de drukte, dus 's avonds) wel eens een BBQ op het strand, waarbij een aantal aangewezen leden (alarmploeg) nuchter blijft. Dus dat gedeelte is dan ook afgedekt.
Eigenlijk is er niets mooiers dan op het strand een lekker koel biertje te drinken na een lange dag van drukte. Daarvoor kunnen we gelukkig bij post van de buren terecht! En zij lusten ook wel eens een campingbiertje van ons....
Ik zie de zomer nu al weer helemaal zitten!
bAdemArk