9 oktober 2010 Landelijke Politiedag

Auteur Topic: 9 oktober 2010 Landelijke Politiedag  (gelezen 4089 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #20 Gepost op: 5 oktober 2010, 19:49:03
snap je niet?  en ik weet verders van niks  :-\

Dat was mijn probleem ook met jouw vraag...  :P lees 'm nog maar eens goed door.

Maar als je bedoelde of iemand weet óf er een politiedag is in GLD-Z dit jaar, dan vrees ik dat het antwoord negatief zal zijn (nee, is er niet). ;)
greetz,  Enrique


Gast

  • Gast
Reactie #21 Gepost op: 5 oktober 2010, 20:12:30
Nee, dat snappen we niet, dat Nederlands... tweemaal "een" in die zin is niet logisch.

Als je in plaats van de eerste "een" misschien  "er" bedoelde dan nog was je zin op te vatten als een mededeling en niet als een vraag.
"weet iemand DAT" betekent dat jij het wel weet en wilt mededelen, "weet iemand OF" impliceert dat het een vraagstelling betreft.

Zo duidelijker voor jou?


M@rcel

  • Werkzaam in opsporingsland Hobbyfotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • "Servo Per Amikeco"
Reactie #22 Gepost op: 8 oktober 2010, 23:05:26
Op bureau Overbosch (Vlaskamp 1 Den Haag) komt een YPR van de KMar te staan en op bureau Scheveningen (Nieuwe Parklaan 250 Den Haag) een KMAR-surveillancebus en een YPR. In Haaglanden zijn in totaal 10 bureaus open.

Daanaast zijn op bureau Westland (Naaldwijk) Belgische collega's van Mechelen met een voertuig aanwezig en op de bureau's Scheveningen & Overbosch zijn de Duitse collega's van Dusseldorf aanwezig met verschillende voertuigen....

Grtz,
Marcel


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #23 Gepost op: 9 oktober 2010, 18:26:17
Leuke open dag. Weinig vernieuwende demonstraties. Her en der op de verschillende bureaus wel diverse leuke voertuigen gespot. De poffertjes waren ook lekker.  8)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #24 Gepost op: 9 oktober 2010, 18:44:53
Voor meer foto's kun je terecht in het voertuig gedeelte van de blauwe kolom...  098uo