Mensen ik heb hier iemand die volmaakt is. Bel de krant, stop de persen. Wereld nieuws
Nee ik heb niet beweerd dat ik volmaakt ben geen idee waar je dat vandaan hebt. Een eigen verzinsel of verdraaiing van woorden.
Ik heb de afgelopen 7 jaar geen bekeuring gehad,in de 20 jaar dat ik mijn rijbewijzen heb totaal 5 of 6. Maar dat heb ik of te danken aan het feit dat ik me aan de (wegenverkeers)wet probeer te houden (of aan de discretionaire bevoegdheid van de agenten.)
Het is al vaker geroepen dat het schijnbaar raar is dat mensen zich aan de (wegenverkeers)wet proberen te houden. Eigenlijk is het raar anders komen dit soort opmerkingen namelijk niet.
Men moet het dus eigenlijk prima* vinden dat mensen hun zooi op straat deponeren, (veel) te hard rijden, geen richting aangeven enz met andere woorden zich niet aan de wet willen houden. Waarschijnlijk tot het moment dat zij zelf de dupe zijn van een overtreder / overtreding dan wordt er vast moord en brand geroepen.
*Ik vind het ook prima want ik speel geen "eigen rechter" op straat. Dat is ook wat je vaak ziet. Ook prima.
Laat mij gewoon me aan de wet houden, ik laat de ander de overtreding begaan maar probeer ook niet iemand voor "raar" uit te maken die zich aan de wet probeer te houden.
* aan de andere kant vind men het niet prima dat mensen zich niet aan de wet houden want anders reageren mensen niet op de enquête van de KLPD zodat er jaarlijks een verkeersergenis top 10 is.
Ook raar?