Hoeveel studenten lezen er hier die op de ambulance willen gaan werken?

Auteur Topic: Hoeveel studenten lezen er hier die op de ambulance willen gaan werken?  (gelezen 4526 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

zustertje20

• Gast
Ik ben Anne...
Ik denk dat ik er nu zo'n beetje 2-3 jaar uit ben dat ik ambulanceverpleegkundige wil worden. Ik heb nu net mijn MBO-V afgerond met groot succes! Nu nog twee jaartjes HBO-V .... en dan zien we wel weer verder... nog IC opleiding tussendoor... en dan SOSA opleiding tot ambulanceverpleegkundige!

Iedereen succes met zijn/haar studie!

Enforcer

• Gast
Veel succes ermee. Zal je vast lukken  ;)  ;D

7194

• Senior gebruiker
Hallo hallo,

Ik mag dan ook niet ontbreken. Wil op de ambulance werken sinds........ groep 8 basisschool  ;D Ben nu bezig met MBO-V 3e jaars op het moment. Hoe ik het verder wil bereiken ben ik nog niet geheel uit. Tijd genoeg  :D

marek

• Gast
Ik wil eigenlijk ambulancechauffeur worden, het lijkt me echt geweldig om ervoor te zorgen dat je op tijd bij een patient bent en die dan te helpen.
Ik volg nu een opleiding die helemaal niks met verzorging te maken heeft (commercieel bedrijfsleider/ ondernemer kleinbedrijf) misschien is dat ook niet nodig voor ambuchauffeur. Ik denk niet dat ik geschikt ben als chauffeur op een ambu, ben erg klein en te licht, en ik groei niet meer want ik ben al 20. misschien is het psychisch ook wel te zwaar voor me. Dan blijf ik wel ambulances verzamelen.

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Ik wil me hele leven al verpleegkundige worden en sinds een paar jaar ambulance verplegkundige. maar ben net klaar met me MBO-V dus we moeten nog even..

;D
Nurse powerrrrr

Ridder Pim

• Gast
Ik wilde vanaf de basisschool al op de wagen.
Maar dat kwam ook doordat ik persoonlijk in aanraking ben gekomen met de ambulance.
Als klein knulletje ben ik namelijk van Heerlen naar Rotterdam gereden na een herstel van meningitis.

Geertje

• Gast
'k Weet eigenlijk niet precies wanneer ik wist dat ik ambulance pleeg wilde worden. Ik moet nu nog 1 jaar MBO-V en dan zo snel mogelijk door naar de IC!

ikke

• Gast
Ik heb mijn keuze nog niet gemaakt tussen de brandweer en de ambu  ::) Als iemand nog info(voor/nadelen, wat houdt het in, wat doe je etc.) heeft over HBO-V hoor ik het heel graag! :D (Ik zoek dus ervaringen met de opleiding ;) )

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Ik wil eigenlijk ambulancechauffeur worden, het lijkt me echt geweldig om ervoor te zorgen dat je op tijd bij een patient bent en die dan te helpen.
Ik volg nu een opleiding die helemaal niks met verzorging te maken heeft (commercieel bedrijfsleider/ ondernemer kleinbedrijf) misschien is dat ook niet nodig voor ambuchauffeur. Ik denk niet dat ik geschikt ben als chauffeur op een ambu, ben erg klein en te licht, en ik groei niet meer want ik ben al 20. misschien is het psychisch ook wel te zwaar voor me. Dan blijf ik wel ambulances verzamelen.

Marek, als je echt iets wil dan kan je t ook bereiken, natuurlijk moet je het lichamelijk en psychisch aankunne maar dat kan je voporaf testen en ook in enige mate aanleren dus wat let je, gewoon proberen die stap.  ;)
Informeer eens bij je plaatselijke ambulancedienst.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

sigmario

• Gast
Als je de gok niet durft te nemen dn kom je er niet. Ikzelf heb alle diensten in de regio (ook erbuiten) een open sollicitatie gestuurd, maar ook mensen uit het wereldje (ziekenhuizen etc.) er over aangesproken.
En uiteindelijk is er toch een leuke  ;D baan voor mij uitgekomen als ambulancechauffeur.

Nooit geschoten is altijd mis.