Ik mag (vaak zelfs moet) de hele lengte van de invoegstrook gebruiken. Waarom laat je eerst ruimte over en rijd je daarna de ruimte weer dicht? Door dit soort acties krijg je onnodige remacties en een harmonicavorming bij het achteropkomend verkeer.
Wat ik zeg: kennis en inzicht. Zoek een gaatje, voeg in met dezelfde snelheid als het verkeer waar tussen je invoegt. Geen onnodige remacties en files, maar ja .... Het vreemde is dan ook dat iedereen vooraan rijden wil rijden in een file, maar niemand zich beseft dat als je vooraan rijdt in een file je ook de oorzaak bent van de file
Dat zou een mooi strafbaar feit zijn! R666: het opzettelijk of ten gevolge van eigen gedrag veroorzaken of laten verzoorzaken van file, onnodige remacties of verwarring in het verkeer zonder dat daarbij gevaar voor andere weggebruikers ontstaat of ontstaan is, maar waarbij door dat eigen gedrag wel hinder voor het overige verkeer veroorzaakt is.
Ik denk dat je zomaar alle andere mulderfeiten in de prullebak kan gooien en dat artikel 5 en artikel 666 zomaar de Nederlandse staat Multi muljardair gaat maken. Microsoft en Google zijn passé en volledig Nederlands staats eigendom, Toyota heet voortaan Boer 'n Kool en SamSung is een onderdeel van KPN. Dubai staat in de schaduw van Delft en Harlem is geen buurtje in New York meer maar New York een buurtje in Harlem.
Of sla ik nou door???
Dammmmm dat is nog eens een
KAPstok artikel