Wie gaan er naar de Vakbeurs Ambulancezorg?

Auteur Topic: Wie gaan er naar de Vakbeurs Ambulancezorg?  (gelezen 15833 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #40 Gepost op: 17 oktober 2004, 16:10:43
Zoals het er nu naar uit ziet komen we met een stel SIGMA`s op de vrijdag naar de beurs ;)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Karim

  • Gast
Reactie #41 Gepost op: 17 oktober 2004, 22:53:22
Nou zo te zien ga ik het gezellig krijgen donderdag, met al die ander forum'ers die komen...  :-\


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #42 Gepost op: 18 oktober 2004, 13:25:35
Je moet die kaart meenemen,maar als je 'm vergeet kan je bij de ingang nog vrijkaarten krijgen. Maar ze weten natuurlijk graag wie er komen en wat hun achtergrond is, vandaar die registratie. ;)

Christian


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #43 Gepost op: 18 oktober 2004, 20:09:34
oke bedankt voor de goede uitleg


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #44 Gepost op: 20 oktober 2004, 19:26:58
Ik ga ook op vrijdag. Rijden we lekker achter elkaar aan richting Apendoorn ;D

Ha leuk misschien dat we elkaar daar nog treffen :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #45 Gepost op: 21 oktober 2004, 00:07:52
Hallo,

Houden jullie er rekening mee dat op zaterdag 6 november ook de nationale brandweerverzamelbeurs is in Dordrecht. Helaas heeft een dag maar 24 uur.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #46 Gepost op: 21 oktober 2004, 09:33:27
beste eric

op de ambulance vakbeurs komen meeste mensen die iets te maken hebben met de ambulance of in die richting en niet zo veel met brandweer hebben dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat er op die beurs niets te doen is wat wat ik zo kan lezen hier wie er komen gaat er niemand van de brandweer dus ;D

groetjes

jordi


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #47 Gepost op: 21 oktober 2004, 13:51:41
beste eric

op de ambulance vakbeurs komen meeste mensen die iets te maken hebben met de ambulance of in die richting en niet zo veel met brandweer hebben dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat er op die beurs niets te doen is wat wat ik zo kan lezen hier wie er komen gaat er niemand van de brandweer dus ;D

groetjes

jordi

Hallo Jordi,

Ik kom al op de ambulancevakbeurs toen deze nog in Hattem zat dus weet ik ondertussen wel wat daar te koop is.
Maar omdat de een aantal hobbyisten vrij breed geörienteerd is op hun "vak"gebied heb ik het berichtje even geplaatst. Dit om te voorkomen dat de zaterdaggangers er vrijdagavond achterkomen dat er in Dordrecht ook het één en ander te beleven valt. Kun je het vantevoren een beetje plannen.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #48 Gepost op: 21 oktober 2004, 14:13:09
oke nou ik neem aan dat je zaterdag naar de brandweer beurs gaat veel plezier daar


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #49 Gepost op: 21 oktober 2004, 15:19:53
Dank je wel.
Uit ervaring weet ik wel dat zaterdag niet de meest geschikte dag is om naar de ambulancevakbeurs te gaan. Maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)