Er zijn zat forten en steden die aanvallen hebben afgeslagen en/of langdurig strijd hebben gevoerd voordat het fort /de vesting gevallen is. Als ik een lijst moet gaan maken graag en deze zal langer zijn dan met twee handen te tellen.
Dus uiteindelijk toch gevallen, en zoals ik al aangeef vind een gemeente die dusdanige bouwwerken zal toestaan.
Een gelddepot hoeft geeneens dagen weerstand te bieden maar alleen voldoende tijd te creëren om de politie tijd te geven met voldoende mankracht te komen.
Wanneer deze mensen de moeite nemen om zo'n gebouw aan te vallen, denk je dan niet dat ze ook niet de moeite nemen om de politie inzet af te slaan? Ik heb geen laag hangende pet tov. de politie maar wat kunnen die tegenwoordig nog doen tegen een AK47 of ander dergelijk wapen? De eerste verdediging zijn de aanwezigen zelf, maar die heeft geen middelen om zich te verdedigen.
Het is geen kwestie van niet willen investeren in andere gebouwen en/of middelen, maar wanneer je 1 onderdeel van een keten versterkt verzwak je een ander onderdeel. En zolang dat de baten van een overval nog lonken naar een overvaller zal dit vraagstuk ook niet snel opgelost zijn.
Ik mis de automatische snelvuurwapens en wachttorens.
Ik ga dan maar op de game toer en mis de Tesla torens.