GRIP 1 Zeer grote brand bedrijf Mastenbroek Sterrebaan - Utrecht 17-11-2010

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand bedrijf Mastenbroek Sterrebaan - Utrecht 17-11-2010  (gelezen 5205 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Wie zegt dat ze bij een OMS de weg niet op kunnen komen?

ik wil in dit topic geen discussie vormen. maar ik bedoel er mee dat bij een automatische melding vaak 2 of 3X word geallarmeerd om de autospuit de weg op te krijgen.
daarom vind ik het best knap dat ze nu 3 Autospuiten vol krijgen.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


riesbruins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 421
ik wil in dit topic geen discussie vormen. maar ik bedoel er mee dat bij een automatische melding vaak 2 of 3X word geallarmeerd om de autospuit de weg op te krijgen.
daarom vind ik het best knap dat ze nu 3 Autospuiten vol krijgen.

Je hebt gelijk ongeveer 8 keer een herhaalde oproep op ongeveer 400 incidenten vindt ik ook vaak ::)

Het is best te begrijpen dat je voor een grote brand meer mensen kan leveren dan voor een OMS. Vaak moet je als vrijwilliger zelf vrij nemen van je werk om uit te rukken. Voor een OMS neem je minder snel vrij dan een grote brand en de werkgever vindt het vaak ook niet zo goed als je voor elke OMS weggaat van je werk
Brandweerdoctrine de theorie achter het brandweer vak. twitter: @brandweerdoctri  Alles wat ik post doe ik op persoonlijke titel


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
p2kflex
11:14:16 17-11-10GROUP-1P 1 BEDRIJFSBRAND STERREBAAN 2 UTR Mastenbroek Maarssen BV (Classificatie: zeer grote brand) (GRIP: 0) Eenh:
ZGB0706001BRW Veiligheidsregio Utrecht (Monitorcode)
ZGB0709527BRW Veiligheidsregio Utrecht (Piket Centralist)
ZGB0709531BRW Veiligheidsregio Utrecht (Coördinator Informatievoorziening ROT)
ZGB0709608BRW Veiligheidsregio Utrecht (Piket BGC - Bureau Gemeentelijke Crisisbeheersing)
ZGB0709609BRW Veiligheidsregio Utrecht (Persvoorlichter DA 835 Regio)
ZGB0709615BRW Veiligheidsregio Utrecht (Beheer)
ZGB0726063MKA Veiligheidsregio Utrecht (?)
ZGB0726067MKA Veiligheidsregio Utrecht (OvD-G piket)
ZGB0726322MKA Veiligheidsregio Utrecht (Persoonlijke code OvD-G)


Je hebt gelijk ongeveer 8 keer een herhaalde oproep op ongeveer 400 incidenten vindt ik ook vaak ::)

zo weinig maar? dacht dat dat veel vaker gebeurde.

maar goed, back on topic  0098
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


frenkie1988

  • Bollenstreek
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Gepubliceerd: vandaag 11:21

De grote brand die woensdagochtend uitbrak in een autobedrijf op industrieterrein Lage Weide in Utrecht lijkt onder controle, aldus de brandweer. Nablussen duurt waarschijnlijk nog enkele uren.

De brand ontstond volgens de brandweer in de spuitcabine van het bedrijf Autoschade Leidsche Rijn aan de Sterrebaan. De brandweer heeft vijf blusvoertuigen ter plaatse.

In het pand waren vijftien mensen aanwezig. Zij zijn in veiligheid gebracht. Ook het merendeel van de auto's kon op tijd worden gered. Drie auto's zijn verloren gegaan.


Foto via Twitter: kingcharles1666

BRON : www.depers.nl


jeroen76

  • Bedrijfshulpverlener
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444


mvo72

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Het oorzaak is door een spuitkabine in brand gevlogen. Gelukkig is er niemand gewond.
Ik heb paar foto's gemaakt buiten & binnen