lonsdale

Auteur Topic: lonsdale  (gelezen 15583 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #70 Gepost op: 20 april 2005, 10:37:03
Heeft dit nog iets te maken met een politietopic?  ???
Was het uberhaubt al niet. Maar we hebben hem laten staan. Zie begin van de topic  ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #71 Gepost op: 20 april 2005, 19:09:40
Heeft dit nog iets te maken met een politietopic?  ???
nee in feitte niet nee,maar aangezien de politie wel belast wordt met figuren die menen de wijze jojo uit te kunnen hangen.En daardoor de politie veel werk bezorgen hoort het hier wel thuis


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #72 Gepost op: 11 mei 2005, 22:22:41
hoe ken et toch dat gabbers en lonsdale dragers als fout worden gezien

moet je dit eens luisteren:

http://members.home.nl/wiel.scheepe...e%20Flavour.mp3

het lykt op leipe mocro flavour
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #73 Gepost op: 11 mei 2005, 23:11:41
Helaas, de link doet het niet!

Christian


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #74 Gepost op: 12 mei 2005, 10:43:13
nee nu niet mee, als je kazaa of iets dergelijks hebt moet je maar even de leipe lonsdale flavour luisteren
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #75 Gepost op: 11 juli 2005, 19:31:40
AIVD: meeste Lonsdale-jongeren niet extremistisch
DEN HAAG - Slechts een klein deel (5 procent) van de zogenoemde Lonsdale-jongeren heeft daadwerkelijk rechts-extremistische denkbeelden. Verreweg de meeste jongeren die dit kledingmerk dragen, hangt geen overtuigde rechts-extremistische ideologie aan. Ook is er geen sprake van radicalisering binnen deze belangrijkste jongerensubcultuur van dit moment.

AIVD: meeste Lonsdale-jongeren niet extremistisch

Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst AIVD in een nota over deze jongeren. De problematiek van de Lonsdale-jongeren is door de media en sommige bestuurders uitvergroot, aldus de AIVD. Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) heeft de rapportage maandag naar deTweede Kamer gestuurd. Aanleiding voor de nota zijn de indicenten in Venray en Uden enkele maanden geleden.

De AIVD ziet wel een dreiging in het fenomeen van de Lonsdale-jongeren wegens de tegenstelling tussen autochtone en allochtone jongeren. Dat kan op termijn de samenhang in de maatschappij bedreigen. Remkes vindt dat het lokale bestuur aandacht moet schenken aan deze problematiek. Hij heeft het rapport dan ook naar alle burgemeesters gezonden.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #76 Gepost op: 12 juli 2005, 09:54:19
HAHAHAHA eindelijk gerechtigheid!! Stelletje mee-lullers!!!
TWITTER foto's suck....


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #77 Gepost op: 12 juli 2005, 10:07:48
wat een hoop ophef over lonsdale het merk bestaat al jaren en ja als je een jas aan hebt en de rits niet dicht zou je nsdap kunnen zien.

Het gaat om de jongeren die het dragen niet om de kleding.

We gaan toch ook niet zeggen iedere turk die in een jurk (weet de naam niet) loopt is een terrorist.

Ik loop al jaren op dr martens schoenen en mijn vrouw ook ben ik daarom een punker !! nee toch

Hoeveel 30e en 40e lezen hier, wie had er vroeger allemaal een hanekam of een legerjasje  etc.
De jeugd van nu is echt niet slechter als die van  toen.

Ik ben wel eens dat alles nu meer rechts is vroeger jaren 70 enzo was alles natuurlijk extreem links. Kijk eens hoe het met deze mensen nu is . ze hebben kinderen een goede baan etc. jongens het komt heus wel goed.


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #78 Gepost op: 12 juli 2005, 13:50:36
Hehe.... dat maar een heel klein deel van de Lonsdale-dragers rechtsextreem is, dat had ik de AIVD ook al wel kunnen vertellen voordat ze dat onderzoek startten.

Maar goed... Ik denk dat het kledingmerk wel nooit meer van het imago af zal komen. In sommige discotheken en uitgaansgelegenheden is Lonsdale sowieso ook al verboden te dragen, net als merken als Ben Sherman, Fred Perry ed, eigenlijk in navolging van voetbalshirts, trainingsjacks/pakken ed.

Ook bij zulk soort 'anti-dresscodes' kun je je vraagtekens zetten...

Gr
Erik


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #79 Gepost op: 12 juli 2005, 19:05:12
Hehe.... dat maar een heel klein deel van de Lonsdale-dragers rechtsextreem is, dat had ik de AIVD ook al wel kunnen vertellen voordat ze dat onderzoek startten.

Maar goed... Ik denk dat het kledingmerk wel nooit meer van het imago af zal komen. In sommige discotheken en uitgaansgelegenheden is Lonsdale sowieso ook al verboden te dragen, net als merken als Ben Sherman, Fred Perry ed, eigenlijk in navolging van voetbalshirts, trainingsjacks/pakken ed.

Ook bij zulk soort 'anti-dresscodes' kun je je vraagtekens zetten...

Gr
Erik
Ja inderdaad, iemand zou het eens op een proefproces moeten laten aankomen
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources