Nu heb je voor kite surfen niet veel diepte nodig, maar met een beetje wind lijkt me dit een erg klein gebied. En dan alleen in de winterperiode. Zal veel gebruikt gaan worden denk ik. Zelf (als ik zou kunnen kite surfen) zou ik het hele meer gewoon over gaan, dat geeft in die periode weinig overlast.
9910001
Ja, en dan is er kans dat je een keer opgehaald moet worden, omdat er iets stuk gaat ofzo. Maar zolang je op het postzegeltje blijft kun je naar huis lopen. Golven zijn er nauwelijks achter de pieren en jumpen op 30 cm water is levensgevaarlijk. Ik denk dat je gelijk hebt, ze gaan straks het hele meer over. Ik was in Griekenland op een jetski. Moest ik tussen twee gele tonnetjes blijven. Voor dat je het weet ben je uit je gebied. En dan is een jetski nog goed bestuurbaar en kan ie alle kanten op.
Als je even ligt te klooien waai je uit je gebied. Dan mag je niet meer terug kiten en dat doe je natuurlijk ook niet als je braaf bent. En dan komt de reddingsbrigade-KNRM je ophalen en je weer in het gebied loslaten natuurlijk, Ze krijgen het hartstikke druk!
En wat te denken van het zinnetje "buiten de vaargeul": Ze gaan er al helemaal van uit dat je gelijk hebt en dat ze toch buiten het gebied gaan. Maar kom dan niet in de vaargeul.