Landelijke Politiedag 2004

Auteur Topic: Landelijke Politiedag 2004  (gelezen 2977 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Gepost op: 21 september 2004, 17:20:52
Weet iemand of er op de landelijke politiedag ook opendag is op het KLPD in Driebergen of/en de Eenhoorn aan de James Wattstraat in Amsterdam? En op andere posten van de Verkeerspolitie? Tevens zou ik willen weten welke bureau's in Amsterdam en omgeving open dag houden en wat er voor bijzondere auto's komen, want op de site van politiedag.nl staat daar niks over.

Bijvoorbaat dank,

ArieScanner


Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 21 september 2004, 17:26:28
De KLPD Driebergen zal niet meedoen. Wel is er een open dag op bureau tolsteeg in Utrecht aan de briljantlaan.

Kijk anders een op www.politie.nl


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #2 Gepost op: 22 september 2004, 22:39:26
De amsterdamse politie doet al jaren niet mee met de landelijke politiedag(vraag me niet waarom). Zover ik weet heeft de James Wattstraat nooit een opendag gehad. Andere bureau ´s hebben wel eens een opendag. Maar binnenkort is er niks,

mvg
Mike


jwpots

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 23 september 2004, 01:12:44
Weet iemand of er op de landelijke politiedag ook opendag is op het KLPD in Driebergen of/en de Eenhoorn aan de James Wattstraat in Amsterdam? En op andere posten van de Verkeerspolitie? Tevens zou ik willen weten welke bureau's in Amsterdam en omgeving open dag houden en wat er voor bijzondere auto's komen, want op de site van politiedag.nl staat daar niks over.

Bijvoorbaat dank,

ArieScanner
Op de volgende site kan je alles vinden

www.politiedag.nl


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #4 Gepost op: 23 september 2004, 08:12:37
De amsterdamse politie doet al jaren niet mee met de landelijke politiedag(vraag me niet waarom).

Omdat de Amsterdamse politie een beetje eigenwijs is??? ::) ;) ;D ;D ;D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #5 Gepost op: 23 september 2004, 17:22:42
Die doen nooit mee??? Op de site van de politiedag.nl staat dat ik in de plaatselijke media moet kijken... En ik wil wel naar andere bureau's in de buurt, staat er op die site alles wat er op de landelijke politiedag is of zijn er ook nog andere bureau's die open-dag houden ? Weet iemand welke bureau's er wel in ruime omgeving Diemen zijn. Met voorbaat dank,

ArieScanner
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #6 Gepost op: 23 september 2004, 17:24:29
Die doen nooit mee??? Op de site van de politiedag.nl staat dat ik in de plaatselijke media moet kijken... En ik wil wel naar andere bureau's in de buurt, staat er op die site alles wat er op de landelijke politiedag is of zijn er ook nog andere bureau's die open-dag houden ? Weet iemand welke bureau's er wel in ruime omgeving Diemen zijn. Met voorbaat dank,

ArieScanner
Naarden-Bussum
Hilversum
Almere
Weesp

Nog meer bureau,s hebben? ;)


Marc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 254
Reactie #7 Gepost op: 6 oktober 2004, 16:33:25
Komden zaterdag, 9 oktober zal er in heel nederland de nationale politie dag worden gehouden.

In iedere provincie.

Kijk voor meer informatie op www.politie.nl


PJ

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 6 oktober 2004, 16:46:05
Landelijke Politiedag 2004 - Zeeland
 

Zaterdag 9 oktober a.s. vindt de Landelijke Politiedag plaats. Bij de drie districtbureaus Goes, Middelburg (Achter de Houttuinen) en Terneuzen worden diverse activiteiten georganiseerd voor jong en oud. De bureaus zullen voor het publiek geopend zijn van 10.00 uur tot 16.00 uur. Het thema van deze dag is: ‘Opsporing’.

Belangstellenden kunnen deze dag op de drie locaties kennismaken met het werk van de wijkteams, de Mobiele Eenheid, de Parketpolitie, de Verkeerspolitie en het Meld- en Informatiecentrum. Bij de kleinste bezoekers worden vingerafdrukken afgenomen, ze kunnen geschminkt worden en op de foto gaan als ‘verdachte’.

Verder zijn er deze dag demonstraties van een arrestatie-eenheid, bike-team, schietinstructie en hondengeleiders. Zij zullen de opsporingsmogelijkheden van deze takken van dienst laten zien. Ook zijn er diverse informatiestands aanwezig waaronder die van de Koninklijke Marechaussee. Spectaculair is ‘s ochtends het bezoek van een politiehelikopter aan Zeeland.

Via de basisscholen in Zeeland is een teken- en opstelwedstrijd georganiseerd voor verschillende leeftijden. Een jury zal deze dag in ieder district de winnaars bekend maken.

Het programma van deze dag:

Goes, Valckeslotlaan 6
10.45 uur demonstratie bike-team
11.45 uur demonstratie hondengeleiders
13.00 uur demonstratie bike-team
14.30 uur demonstratie arrestatie-eenheid

Middelburg, Achter de Houttuinen 10
10.30 uur demonstratie hondengeleiders
11.30 uur demonstratie bike-team
13.00 uur demonstratie arrestatie-eenheid
14.30 uur demonstratie bike-team

Terneuzen, Rosengracht 15
11.00 uur demonstratie arrestatie-eenheid
11.45 uur demonstratie bike-team
13.00 uur demonstratie hondengeleiders
14.15 uur demonstratie bike-team
15.00 uur demonstratie hondengeleiders


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #9 Gepost op: 10 oktober 2004, 13:09:33
De opendag in Roermond was heel leuk georganiseerd.

Demo`s van ME`ers, papa`s , hondenbrigade en het bike team van Venlo.

En verder bezichtiging van het politie bureau, abseilen, diverse politie en kmar voertuigen en zelfs de belgische en duitse politie waren aanwezig met hun voertuigen.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN