0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/52897411/Grote_brand_bij_afvalbedrijf_in_Rotterdamse_haven.html ma 6 nov 2006, 18:37Grote brand bij afvalbedrijf in Rotterdamse havenROTTERDAM - Bij de Afval Verwerking Rijnmond (AVR) is maandag aan het eind van de middag brand uitgebroken. De brandweer spreekt van een grote brand. De AVR is de grootste afvalverwerker in Nederland.De brand woedt in de vestiging in het Rotterdamse havengebied.
LIFELINER 1 / MMT: INZET MKA : AMSTERDAM / PURMEREND / V OSWEG EN DE GRAAFWEG / AR KIND BUS HOGE SNELHEIDWas niet zo spectaculair. MMT niet ter plaatse geweest. Kind was vrij snel stabiel en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.Kind lag achter de Arriva bus. Voormoedelijk is het kind overreden.
Ik bedoel dat het niet zo spectaculair was ivm met het MMT inzet. En voor de fotografen was het ook niet spectaculair. Slachtoffer was binnen enkele minuten stabiel en werd toen direct afgevoerd. Voor de rest was er niet veel te zien.
Ik snap zo en zo niet hoe je kunt zeggen dat een aangereden kind "spectaculair" is .......het zal je eigen kind later maar zijn.....
Fotografen gaan er toch juist heen voor de spectakel of niet soms?? Of gaan ze erheen omdat het leuk is om iemand te zien overlijden ofzo??Ik ga er tenminste heen voor de spectakel van de hulpdiensten en niet om een slachtoffer te zien dood te bloeden ofzo. Mijn eerder geschreven berichten zijn dus gericht op het fotograaf zijnde. Niet over het desbetreffende slachtoffer.Voor een fotograaf was er dus niets spectaculairs te zien zoals het landen van het MMT.