112 berichten 2010: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2010: Wie weet er meer van?  (gelezen 519077 keer)

0 gebruikers (en 29 gasten bekijken dit topic.

debaert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 201
Reactie #2880 Gepost op: 24 maart 2010, 18:14:00
Dat weet ik niet. Een TIS 3.2 is volgens mij automatisch grip 1. Grip 0 zou dus een afschaling betekenen, volgens mij zijn er geen nieuwe ploegen bij gekomen bij die melding.

als ik die melding zo zie zijn dat afzeggingen. Ik zou hooguit verwachten dat er nog BOT'ers gepiept worden, gezien de aard van het incident.
Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.


AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geïnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
Reactie #2881 Gepost op: 24 maart 2010, 18:22:04
Zwolle-Leeuwarden
Woensdag 24 Maart 18:10
 
Oorzaak: Tussen Leeuwarden en Akkrum rijden geen treinen door een aanrijding.  
Verwachting: De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:00 uur verholpen.  

Bron: http://www.ns.nl/storingen/index.form

De trein vanuit Zwolle staat nu stil bij Akkrum, veel mensen, aldus m'n zus die in de trein zat. Bussen zijn (als het goed is) al ingezet richting Leeuwarden.
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


jordy_

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 200
Reactie #2882 Gepost op: 24 maart 2010, 18:54:40
als ik die melding zo zie zijn dat afzeggingen. Ik zou hooguit verwachten dat er nog BOT'ers gepiept worden, gezien de aard van het incident.

en dat doen ze dus ook.

livep2000
18:52:54 24-03-10BRANP 1 (Overig bericht: aanvr.bot-team brw) Trein-Auto/tractor -TIS 3.2- BREDYK 30 WIRDUM FR (WIRD) Inzet
0303051BRW Friesland ( Coordinator BOT )


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #2883 Gepost op: 24 maart 2010, 19:04:28
Het zou om een vrouwelijke bestuurder gaan.


debaert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 201
Reactie #2884 Gepost op: 24 maart 2010, 19:16:50
Auto ûnder de trein by Wurdum

By de spoaroergong by Werpsterhoek by Ljouwert is oan 'e ein fan woansdeitemiddei in bestelauto ûnder de trein kommen. De helptsjinsten binne massaal útrukt nei it plak fan it ûngelok.

By de oanriding is yn alle gefallen ien persoan om it libben kommen. Foar it treinferkear betsjut dit dat der gjin treinen ride tusken Ljouwert en Akkrum, reizgers moatte rekken hâlde mei in fertraging fan mear as in oere.

vrije vertaling van mijn kant
Auto onder trein bij Wurdum

Bij de spoorwegovergang by Werpsterhoek bij Leeuwarden is aan het eind van de woensdagmiddag een bestelauto onder de trein gekomen. De hulpdiensten zijn massaal uitgerukt naar de plaats van het ongeval.

Bij de aanrijding is in elk geval één persoon om het leven gekomen. Voor het treinverkeer betekent dit dat er geen treinen rijden tussen Leeuwarden en Akkrum, reizigers moeten rekening houden met een vertraging van meer dan 1 uur...

bron: omropfryslan.nl
Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Reactie #2885 Gepost op: 24 maart 2010, 19:32:32
De verwachting van einde infrastoring is nu 02:00 vannacht. Kortom, ik vermoed dat er wel aardig wat schade is toegebracht aan de infra... (wat uiteraard in het niets valt bij een mensenleven, laat dat duidelijk zijn.. :'()
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #2886 Gepost op: 24 maart 2010, 20:02:22
Beste mensen ik weet niet of ik op de juiste plaats ben op het forum maar probeer het toch even. (tja nieuw hier...)

Dagelijks klik ik op "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en krijg dan uiteraard ALLE ongelezen berichten.
Dit zou ik graag willen beperken tot alle ongelezen berichten in de witte kolom.

Is dit aan te passen?

Groet,
Theo.
Ik dacht dat het niet kon, maar ik klikte net per ongeluk op   op de hoofdpagina ;D


debaert

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 201
Reactie #2887 Gepost op: 24 maart 2010, 20:08:25
De verwachting van einde infrastoring is nu 02:00 vannacht. Kortom, ik vermoed dat er wel aardig wat schade is toegebracht aan de infra... (wat uiteraard in het niets valt bij een mensenleven, laat dat duidelijk zijn.. :'()

zal dat niet te maken kunnen hebben met het onderzoek naar de toedracht?
Moed is niet de afwezigheid van angst. Moed is het in je broek doen, en toch doorgaan.


AnneJan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,516
  • Geïnteresseerde; ter land, ter zee en in de lucht!
    • 112 Fotografie uit Leeuwarden e.o.
Reactie #2888 Gepost op: 24 maart 2010, 20:49:23
18:52:54 24-03-10   2   BRAN   P 1 (Overig bericht: aanvr.bot-team brw) Trein-Auto/tractor -TIS 3.2- BREDYK 30 WIRDUM FR (WIRD) Inzet
0303051BRW Friesland ( Coordinator BOT )

p2kflex
19:00:01 24-03-10-ALPHA-TEL.CONTACT D.DE VRIES//19.30 NABESPREKEN KAZERNE LEEUWARDEN
0303050BRW Veiligheidsregio Friesland (Hoofd BOT)


Deze komt erna..
Het enige wat je zeker weet, is dat je niets zeker weet.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #2889 Gepost op: 24 maart 2010, 21:30:55
Botsing auto en trein kost vrouw het leven

De bestuurster  van een groene bestelbus is woensdagavond rond de klok van zes uur om het leven gekomen nadat ze met haar auto door een trein werd geschept.

Het ongeval gebeurde bij de spoorovergang in de Werpsterdyk. Volgens getuigen zou de vrouw een slalom tussen de spoorbomen door hebben gemaakt. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval. Doorvoor zullen nog enkele getuigen moeten worden gehoord.

Het treinverkeer zal na verwachting nog de hele dag gestremd zijn in verband met onderzoek. Door de aanrijding is de trein ook beschadigd geraakt. De passagiers van de trein zijn per bus naar station Grou gebracht.

BRON: http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2411