Middel Hulpverlening (beknelling) Panserweg - Zoutkamp 12-02-2011

Auteur Topic: Middel Hulpverlening (beknelling) Panserweg - Zoutkamp 12-02-2011  (gelezen 3375 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2011, 19:05:27
Zo zie je maar weer... eerste bericht op twitter was dat er meerdere gewonden waren (bekneld).
Ook heel goed dat het kenteken afgeschermd wordt op de foto's.  :D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

Pyro_loe

• Oranje Kolom
  • Senior gebruiker
  • OvD-Bevolkingszorg
Reactie #11 Gepost op: 13 februari 2011, 10:44:33
Was zeker onmogelijk om bij de accu te komen om hem spanningsvrij te maken. Zie dat bij het opruimen nog steeds de lampen branden.
Safety is the state of being "safe", the condition of being protected against physical, social, spiritual, financial, political, emotional, occupation

mike

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2011, 17:46:43
Was zeker onmogelijk om bij de accu te komen om hem spanningsvrij te maken. Zie dat bij het opruimen nog steeds de lampen branden.

Niet heel goed te zien maar hij zit aan de voorkant aardig in elkaar. Dus denk dat het lastig is om de accu nog te vinden tussen als die brokstukken. Maar is toch les 1, accu spanningsvrij maken?? Zelfs ik met mijn technisch zeer beperkte kennis weet dat. 98uiye 98uiye

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 13 februari 2011, 17:55:00
Berichten mbt alarmering van LL4 via P2000 zijn verwijderd.
Wij zijn een hulpverleningsforum

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 14 februari 2011, 00:02:04
Niet heel goed te zien maar hij zit aan de voorkant aardig in elkaar. Dus denk dat het lastig is om de accu nog te vinden tussen als die brokstukken. Maar is toch les 1, accu spanningsvrij maken?? Zelfs ik met mijn technisch zeer beperkte kennis weet dat. 98uiye 98uiye
Prioriteiten stellen he, van het loskoppelen van de accupolen geen stokpaardje maken. Daarnaast is het zeker niet les 1, de spanning van de accu kan ook best nog eens van pas komen bij de bevrijding (elektrische verstelbare stoel, idem stuurkolom, enz.).
343, never forget.

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 14 februari 2011, 00:11:39
Ik vroeg me af waarom er één manschap met een zwarte helm liep, toen ik echter goed keek bleek deze bruin (van de hitte/rook/roet ja). Je ziet veel 'vieze' helmen binnen de brandweer, maar gaat dit niet een beetje ver? 98uiye
343, never forget.

bartbev

• Forum gebruiker
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #16 Gepost op: 15 februari 2011, 15:14:46
De vrouw is in het begin van de week alsnog aan haar verwondingen overleden.  :'(

...bronvermelding
...
Vermeld -indien van toepassing- duidelijk de bron van je informatie!
...
Bron?

JelZo

• Senior gebruiker
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Reactie #17 Gepost op: 15 februari 2011, 17:32:52
De vrouw is in het begin van de week alsnog aan haar verwondingen overleden.  :'(
Bron?

Slachtoffer (57) van ongeluk in Zoutkamp overleden
Gepubliceerd op 15 februari 2011, 12:49

Zoutkamp - In een ziekenhuis in Groningen is de automobiliste (57) overleden die zaterdagmiddag zwaar gewond raakte bij een ongeluk op de Panserweg in Zoutkamp.

De vrouw uit Zoutkamp botste door onbekende oorzaak tegen een lantaarnpaal. De brandweer haalde haar met hoofdletsel uit de auto.

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6696962.ece/Slachtoffer-%2857%29-van-ongeluk-in-Zoutkamp-overleden

bartbev

• Forum gebruiker
  • bevelvoerder aspiranten-- 2010 beste jun. bev. nl.
    • www.blusgroeploppersum.nl
Reactie #18 Gepost op: 15 februari 2011, 18:04:25
bron : Rtvnoord.nl