Hallo,
Ten eerste gaat het hier niet zo lekker heb gisternacht te horen gekregen dat mijn ouders gaan scheiden na dat mijn vader mijn moeder een duw had gegeven dit na 24 jaar huwlijk.
4 dagen terug reed ik voor bij het winkelcentrum het regende toen ik stopte en reed weer door toen PERONGELUK mijn band 2 meter LICHT 'wegspinde' oorzaak ( vrij nieuwe auto wennen aan de koppeling, zomerbanden, veel vermogen)
Toen zag mijn bijrijder in zijn ooghoek een agent iets noteren en mijn kenteken opschrijven. ik ben 10 min daarna gekeerd en de agent gevraagd waarom die dat deed
Ik kreeg als antwoord dat ik een beukering zou krijgen voor mijn geluid toen zei ik dan wil ik nu mijn geluid laten meten bij het buro want ik weet 100% zeker dat die NIET te hard is.
De agent heeft daarna gezegt dat die me zal bekeuren op de spinnende banden en dat zou me 180 euro gaan kosten of ik kon kiezen voor Artikel 5 en meteen mijn rijbewijs in leveren ik koos daar natuurlijk niet voor.
krijg ik vandaag een brief met dat hij toch maar wel artikel 5 heeft opgemaakt anders dan afgesproken.
Nu mijn vragen:
De agent heeft mij niet zien rijden is het dan niet onmogelijk om mij dan op kenteken die bekeuring te geven?
Is hetgeen wat ik gedaan heb zo erg dat ik er meteen art. 5 voor krijg en een educatieve maatregel verkeer wat mij dus 900 euro gaat kosten plus nog een Xbedrag van de rechter.
sorry voor spelfouten maar ben best overstuur door alles wat er gebeurt is