wat denk je nou zelf???
dat ik elke keer met een burn weg rij?
iedereen ken toch wel eens een foutje maken en miss iets te veel gas of perongeluk de koppeling iets te snel loslaten. wat totaal niet gevaarlijk is of gevaar kan veroorzaken.
Echt onzin dit alsof jij in de sneeuw rijdt en je burnt je dat ook nodig hebt
1 zoiets en meteen weg 1500 euro, had ik beter 230 kunnen rijden op de snelweg was ik nog goedkoper uit ook.
Maar ik ga nog in overleg met mijn advocaat en stiekem denk en hoop ik dat we deze zaak winnen, samen met de vele getuigen.
en die **** maar zeggen ja het kost 180 euro, ik kijk ELKE keer wegmisbruikers (vroeger)blik op de weg , heb nog NOOIT iets gezien/gehoord wat ook maar iets hier op lijkt.
Zat motoren ook die dat bewust doen kijk naar de TT Assen en nog nooit om zoiets een artikel 5 gegeven.
En is het niet raar ik heb mijn voertuig niet onder controle dus stel ik rij zo weg en rij iemand aan dan kan ik er niks aan doen mensen kan er ook niks aan doen dat ik mijn auto niet onder controle kan hebben blijf maar binnen mensen!
Edit: vorige week nog een politieauto met spinnende banden weg zien rijden en dan erger dan ik deed heeft hij zijn voertuig ook niet onder controle? dus ook zo een maatregel nodig?
Vinn,
Pak dit bericht vooral positief op.
Als je in het verkeer net zo reageert op situaties als hierboven dan is een onderzoek naar de rijgeschiktheid geen slecht idee...
Enfin, je vraagt om advies (voor de tweede maal) aan de blauwe kant van het forum, natuurlijk kun je naast advies tochwel een beetje twijfel en een aantal cynische opmerkingen verwachten. Je hebt te maken met professionals die dageliks dit soort verhalen aanhoren en dus daarmee een behoorlijk neus hebben voor gelul / waarheid. En een 6de zintuig voor "er zit meer achter dit verhaal". Schiet dus niet gelijk vol in de verdediging.
Met name bij je laatste post raak je in dit verhaal mijn sympathie kwijt. Wijzen naar andere weggebruikers of agenten die al dan niet ook een fout maken om je eigen gedrag te vergoeilijken. Natuurlijk zijn er agenten die net een vervelende melding hebben afgehandeld en daarom wellicht sneller schrijven, maar zoals eerder aangehaald,
Of je nu express of per ongeluk slipt, wheelies, stoppies, burn-outs maakt, of bv geen voorrang verleend. Dit veranderd niets aan het feit dat het niet onder controle hebben van je voertuig (evt icm andere factoren) een art5 waardig is. Als je per ongeluk iemand op een VOP plat rijdt kun je immers ook niet zeggen dat het per ongeluk ging toch?
Over alle andere omstandigheden is het lastig oordelen, twee partijen betekent immers ook twee verhalen.
Uiteraard wens ik je wel succes met je bezwaarprocedure, en hoop ik dat de waarheid boven tafel komt.