Signalering op privé voertuigen

Auteur Topic: Signalering op privé voertuigen  (gelezen 264734 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #140 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:08:29
Deze heeft een felle lichtbalk 8)
Xpert lightbar
User: scoopy75


Gast

  • Gast
Reactie #141 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:11:44
Ik zou dat dan wel weer overdag willen zien, in het donker is elke LED fel.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #142 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:26:20
Je ziet het hier wel overdag, maar ook hier staat de zon er niet vol op.
Swat-truck from Stockholm
User: scoopy75


K-Pri

  • trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 108
  • duikende lepelaar
Reactie #143 Gepost op: 15 augustus 2011, 17:03:28
strobe flitser@zonneklep,
hella draaiertje met magneet voor het dak O0
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #144 Gepost op: 16 augustus 2011, 13:47:54
Ik zou dat dan wel weer overdag willen zien, in het donker is elke LED fel.

Wij hebben deze balk op onze Dienstauto zitten en die heeft een erg goede lichtopbrengst, ja kan het een beetje vergelijken met de Zirkon van W&G ;)


sylvester1986

  • Gast
Reactie #145 Gepost op: 16 augustus 2011, 17:34:58
De Zirkon lichtbalk
Zirkon LED dakset blauw ECE R65 Klasse2 BRWNL.NL
User: BRWNLNL


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #146 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:10:20
Ik heb de signalering die ik ingebouwd heb zitten in mijn huidige auto inmiddels te koop staan wegens aanschaf nieuwe auto. Had achter het achterruit zoveel mogelijk verborgen, twee led flitsers en achter mijn voorruit een dashboardflitser boven mijn binnenspiegel. Ik heb het in een jaar tijd denk ik 2x gebruikt, waarvan ik achteraf denk dat het niet veel meerwaarde had. Daarom ook geen inbouw in mijn nieuwe auto.

Foto van de knopjes op mijn dashboard (inmiddels waren het er 3 vanwege een knopje voor de magcharger aan/uit, inmiddels alles weer weg...):


De andere foto's zijn te zien in mijn verkooptopic elders op het forum:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=54433.msg913865#new

Veel verstand van het aansluiten heb ik niet, maar een vriend van mij is installatiemonteur dus die heeft mij geholpen (lees: het helemaal ingebouwd, ik keek toe).


INRI

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 640
Reactie #147 Gepost op: 19 augustus 2011, 20:01:42
Deze zag ik een paar weken geleden voorbijkomen:



Ik vroeg mij af: waarom is dit nodig? Ik snap dat je op de motor een beetje wil opvallen, maar dit? Of is dit een ex-hulpverleningsvoertuig?


Bart S

  • Gast
Reactie #148 Gepost op: 19 augustus 2011, 20:04:27
Deze zag ik een paar weken geleden voorbijkomen:



Ik vroeg mij af: waarom is dit nodig? Ik snap dat je op de motor een beetje wil opvallen, maar dit? Of is dit een ex-hulpverleningsvoertuig?

Waarschijnlijk is dit iemand die in zijn vrije tijd aan verkeersregelen doet. Er zijn in Nederland een paar clubs die dat per motor doen.


5002

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #149 Gepost op: 19 augustus 2011, 21:00:34
Ik ben momenteel ook bezig mijn motor aan het opbouwen. Zal foto's plaatsen wanneer ie helemaal gereed is.