Signalering op privé voertuigen

Auteur Topic: Signalering op privé voertuigen  (gelezen 268165 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

zijlvaart67

  • Verkeerspolitie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 395
Reactie #690 Gepost op: 16 augustus 2013, 01:55:38
Citaat van: Sylvester link=msg=1191605 date=1376404658
Als je een werkvak in en uitrijdt, dan moet je toch ook even Amber voeren?
Klopt, in feite bij iedere 'bijzondere manoeuvre'..
העבר שלי הוא כהה כמו העתיד שלי


sylvester1986

  • Gast
Reactie #691 Gepost op: 16 augustus 2013, 10:36:55
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1192426 date=1376610641
Toch nog even bedenken, aangezien het mijn keus beinvloedt!
Wat beďnvloed jouw keuze?


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #692 Gepost op: 16 augustus 2013, 11:54:13
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1192426 date=1376610641
Toch nog even bedenken, aangezien het mijn keus beinvloedt! Jullie horen nader, en over enkele weken wanneer alles ingebouwd is, zal er beeldmateriaal verschijnen. Wordt dus vervolgt.. overigens wordt deze auto het. Zaterdag ophalen uit Duitsland, en op NL kenteken laten zetten

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=234152450&asrc=st%7Csr

Dan ben ik weer nieuwsgierig op welke wijze jij de auto van Duitsland naar Nederland exporteert? (Kenteken, transportmiddel etc.?)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #693 Gepost op: 16 augustus 2013, 12:33:57
Op de auto-ambulance,  zorgen dat ie in Duitsland niet meer bekend is. En vervolgens hier aanmelden als nieuw voertuig, keuren,  en op kenteken laten zetten.  Zijn er verder nog dingen waar ik aan moet denken dan?  :)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #694 Gepost op: 16 augustus 2013, 13:09:55
Als je voor vaste inbouw gaat (en vast als in vast) dan kun je ook kiezen om TIR3 achter de hoofsteunen te zetten, eventueel voorin TIR3 in de grill. Dat is een ''goedkope'' oplossing, enige nadeel is dat je vast gaat monteren in een auto.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #695 Gepost op: 16 augustus 2013, 18:17:57
Citaat van: -Volvo-34- link=msg=1192499 date=1376649237
Op de auto-ambulance,  zorgen dat ie in Duitsland niet meer bekend is. En vervolgens hier aanmelden als nieuw voertuig, keuren,  en op kenteken laten zetten.  Zijn er verder nog dingen waar ik aan moet denken dan?  :)

Hoeft niet eens, gewoon een 14daags export kenteken kopen (rode balk), veel simpeler en je mag er gewoon in rijden. Wel even uitstel van BPM verplichting aanvragen in de tijd dat je wacht op de RDW "keuring". Ik heb in december hetzelfde gedaan.

Overigens voor dat budget (zelfde als ik had) ben ik gaan kijken naar een 1serie, ik vond de golfjes bijzonder duur in Duitsland. Voor minder/hetzelfde geld heb je een veel dikker uitgeruste 1-serie.


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #696 Gepost op: 18 augustus 2013, 00:53:22
Citaat van: Jerommeke link=msg=1192505 date=1376651395
Als je voor vaste inbouw gaat (en vast als in vast) dan kun je ook kiezen om TIR3 achter de hoofsteunen te zetten, eventueel voorin TIR3 in de grill. Dat is een ''goedkope'' oplossing, enige nadeel is dat je vast gaat monteren in een auto.

dit zijn TIR3's. genoeg licht! http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?msg=1042712


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #697 Gepost op: 18 augustus 2013, 10:49:36
Citaat van: Jerommeke link=msg=1192505 date=1376651395
Als je voor vaste inbouw gaat (en vast als in vast) dan kun je ook kiezen om TIR3 achter de hoofsteunen te zetten, eventueel voorin TIR3 in de grill. Dat is een ''goedkope'' oplossing, enige nadeel is dat je vast gaat monteren in een auto.

Maar als het vast zit ingebouwd hoe maak je het dan zo dat de auto tegenwoordig nog door de APK komt?
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


Gast

  • Gast
Reactie #698 Gepost op: 18 augustus 2013, 12:40:13
Citaat van: CopVR3 link=msg=1192865 date=1376780002
dit zijn TIR3's. genoeg licht! http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?msg=1042712
In de grille TIR6, achterraam is TIR3.
De TIR3 is erg rechtlijnig en directioneel in één straalvlak.


Voor meer lichtspreiding is een LIN3


of LINZ6

een betere keuze.


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #699 Gepost op: 18 augustus 2013, 13:30:20
Heb een hele tijd twee TIR6 leds achter de hoofdsteunen gehad, vond ze soms zelfs te veel licht geven en ze zijn erg groot.
Sinds een paar dagen heb ik ze vervangen voor de TIR3 led en deze zijn ideaal, lichtoutput is voor mij ideaal en ze zijn vele male kleiner dan de TIR6 lampen.  0098

(ze zijn overigens amber  98uiye)