Mag een agent op militair terrein bekeuren?

Auteur Topic: Mag een agent op militair terrein bekeuren?  (gelezen 24289 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Lt. Col. Me

• Senior gebruiker
  • Nederland moet door!
Reactie #80 Gepost op: 31 maart 2011, 14:42:40
Enne ... los opgeschreven en aangeleerde instructies?
Een en ander wordt aangeleerd tijdens de lessen geweldsinstructie, en is verkort opgeschreven op een apart blad. U weet wel, de handzame versie van de geweldsinstructie, die prima in het borstzakje past!  0098
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill

Falcor

• Forum gebruiker
Reactie #81 Gepost op: 3 april 2011, 09:57:31
Als het goed is ligt er aan een poort een map met geldige legitimaties waaronder die van de politie. Deze zullen echt alleen meer op defensie terrein komen als zij of een afspraak hebben of komen sporten.

En nee deze mogen geen burgers of militairen bekeuren op defensie-terrein. Hetzelfde geld (correct me if i´m wrong) voor schiphol.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 3 april 2011, 11:00:10
Als het goed is ligt er aan een poort een map met geldige legitimaties waaronder die van de politie. Deze zullen echt alleen meer op defensie terrein komen als zij of een afspraak hebben of komen sporten.

En nee deze mogen geen burgers of militairen bekeuren op defensie-terrein. Hetzelfde geld (correct me if i´m wrong) voor schiphol.
Op S'hol mag iedere agent bekeuren. Alleen achter de paspoortcontrole of op airside niet. Ten eerste mogen ze daar niet komen mits ze ihbv een Schipholpas. Echter op Airside worden geen bekeuringen geschreven. Alles wat je daar constateerd word een tikverbaal. Dit omdat er daar heel veel vtgn rondrijden die niet aan het RV voldoen.
Achter de paspoortcontrole zit in internationaalgebied.
Op S'hol Plaza zit ook Spopo en die schrijven ook bonnetjes uit, coll van K'land rijden er ook regelmatig rond en schrijven ook gewoon.

Falcor

• Forum gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 3 april 2011, 11:05:43
Okey thanks....  Dat dat heel schiphol onder de Kmar valt, viel, heeft gevallen

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #84 Gepost op: 3 april 2011, 11:16:45
Okey thanks....  Dat dat heel schiphol onder de Kmar valt, viel, heeft gevallen
KMar heeft idd de politietaak op S'hol, echter wil dit niet zeggen dat de politie hier niet mag schrijven. Het is geen mil terrein.

HIT

• Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
    • Harm Infra Transport
Reactie #85 Gepost op: 3 april 2011, 11:30:35
Een en ander wordt aangeleerd tijdens de lessen geweldsinstructie, en is verkort opgeschreven op een apart blad. U weet wel, de handzame versie van de geweldsinstructie, die prima in het borstzakje past!  0098

ik krijg ineens een flashbak naar "demolition man" waar de gegevens op een PDA verschijnen..... 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.

Falcor

• Forum gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 3 april 2011, 11:31:55
Citaat
KMar heeft idd de politietaak op S'hol, echter wil dit niet zeggen dat de politie hier niet mag schrijven. Het is geen mil terrein.

Nee okey. Dacht het omdat de rijkspolitie toen de tijd alle taken had overgedragen aan de Kmar.

My Bad....

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 3 april 2011, 11:35:48
Nee okey. Dacht het omdat de rijkspolitie toen de tijd alle taken had overgedragen aan de Kmar.

My Bad....

Het zij je vergeven O0

sylvester1986

• Gast
Reactie #88 Gepost op: 17 april 2011, 20:11:11
Een tijdje geleden politiemedewerkers het terrein opgelaten, omdat deze samen met de KMar onderzoek moesten doen.
Alles was goed geregeld en konden na het inschrijven gewoon het terrein op.

sylvester1986

• Gast
Reactie #89 Gepost op: 13 mei 2011, 01:12:08
Een tijdje geleden vroeg iemand ook of een agent mocht bekeuren op militair terrein, die heb ik toen deze topic laten lezen  O0