Ongeduldige automoblist rijdt in op ambulance - Den Haag 28-03-2011

Auteur Topic: Ongeduldige automoblist rijdt in op ambulance - Den Haag 28-03-2011  (gelezen 14271 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #30 Gepost op: 16 januari 2014, 20:19:15
Nou wat een verhaal zeg!! Ik gooi regelmatig de ambu midden op de straat..... :-\

kan het verhaal nog wel herinneren.........die auto zat mooi klem......

iets wat je verwacht..........ziek..........

Hier was de pont gelijk weg gevaren toen ik er opstond met de blauwe lampen aan........was er later een verhaal gaan halen bij de kapitein..........Waar gaat het heen?????????

Hoop dat het verder mee valt in je werk, gewoon doen waar voor je komt zeg maar.
Robert
1:87 modelletjes:  


r.bles

  • Ambuchauff
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 506
Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2014, 20:48:57
Ehh een woordje vergeten........

moet natuurlijk zijn:

Iets wat je NIET verwacht. .....
1:87 modelletjes:  


Brandpreventje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,469
Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2014, 21:01:57
Wat was de straf?

Citaat van: RJ76 link=msg=1237384 date=1389880793
De straf viel me tegen.


RLeltz

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #33 Gepost op: 16 januari 2014, 21:58:22
Triest... maarja, rotte appels zijn er en zullen er altijd blijven. Het wordt alleen de hoogste tijd dat ze de straf niet met 1/3 verhogen maar gewoon x4...
De rechterlijke macht is vaak soft en zorgt voor criminaliteit in het algemeen en een afnemende vorm van respect jegens hulpverleners...
Klaarblijkelijk is het nog steeds de moeite waard om zoiets te doen, omdat de straf niet opweegt tegen de winst en/of het "genot" van de dader...

Agressie jegens politie kan ik soms begrijpen, ze komen niet altijd om je te helpen, maar meestal om de wet te handhaven. De handhavende kant kan soms voor minder leuke situaties zorgen, waardoor je misschien boos zou kunnen worden. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het absoluut niet goed, maar er zit een kern van (rare) logica in...

Echter bij brandweer- en/of ambulancepersoneel snap ik er werkelijk geen hol van... Deze mensen staan 24 uur per dag alleen maar klaar om iemand hulp te bieden, niets anders... Daar blijf je vanaf, hoe laat je ook op een afspraak komt, hoe vervelend het misschien ook is dat ze midden op de weg staan... Bedenk maar eens dat het jouw dierbare is die de medische zorg nodig heeft of dat jouw huis waar al je herinneringen en geld in zit in de brand staat...

Kan je dat niet? Heb je echt de behoefte om een hulpverlener niet normaal te behandelen? Ga dan maar eens twijfelen aan jezelf of je in deze maatschappij thuishoort en vraag oprecht eens aan je ouders, als dit nog mogelijk is, waarom ze je in hemelsnaam niet hebben opgevoed en een beetje fatsoen erin gestampt hebben...