stilte op de scanner

Auteur Topic: stilte op de scanner  (gelezen 1964 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

webster

  • Gast
Gepost op: 26 oktober 2004, 22:21:26
hey guys and girls...

misschien een rare vraag, maar is het nu zo stil op de scanner (middelburg) heb vandaag een halve dag de scanner aangehad, juist omdat er bij ons in de straat iets aan de knikker was... maar hij is al die tijd stil gebleven.. ligt dat aan mijn scanner, of is het gewoon zo stil? in ieder geval zijn F2, werkkanaal brandweer, en porto en mobi kanalen politie ingeprogrammeerd....

wie kan er wat ligt op laten schijnen?

louis




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2004, 22:25:13
hey guys and girls...

misschien een rare vraag, maar is het nu zo stil op de scanner (middelburg) heb vandaag een halve dag de scanner aangehad, juist omdat er bij ons in de straat iets aan de knikker was... maar hij is al die tijd stil gebleven.. ligt dat aan mijn scanner, of is het gewoon zo stil? in ieder geval zijn F2, werkkanaal brandweer, en porto en mobi kanalen politie ingeprogrammeerd....

wie kan er wat ligt op laten schijnen?

louis
misschien is het wel zo stil,hier gebeurt ook bijna niks.Offe,ze zijn stiekem toch overgegaan op P2000 ;D ;D


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2004, 22:29:40
misschien een rare vraag, maar is het nu zo stil op de scanner (middelburg) heb vandaag een halve dag de scanner aangehad, juist omdat er bij ons in de straat iets aan de knikker was... maar hij is al die tijd stil gebleven.. ligt dat aan mijn scanner, of is het gewoon zo stil? in ieder geval zijn F2, werkkanaal brandweer, en porto en mobi kanalen politie ingeprogrammeerd....

Vanuit Zoetermeer meerdere alarmeringen op F2 ontvangen, wellicht is je scanner defect?

Groeten, Peter.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #3 Gepost op: 26 oktober 2004, 22:30:46
hier gebeurt ook bijna niks

Je meent het....... 8)

wij hadden vandaag gewoon een gesprongen waterleiding!!  :D

Gister wel een seriues melding, ongeval beknelling, 3 slachtoffers, dus aardig wat materiaal, inclusief heli.

alleen laat ik dan net een tentamen hebben en geen foto's kunnen gaan maken  :-\


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #4 Gepost op: 27 oktober 2004, 14:35:20
Je meent het....... 8)

wij hadden vandaag gewoon een gesprongen waterleiding!!  :D

Gister wel een seriues melding, ongeval beknelling, 3 slachtoffers, dus aardig wat materiaal, inclusief heli.

alleen laat ik dan net een tentamen hebben en geen foto's kunnen gaan maken  :-\
Hmmm, klinkt bekend  :-X :-X :-X


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2004, 19:07:18
Louis, hoe was het vandaag? Ik heb weer een berg gehoord hoor. ;)

Christian


webster

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2004, 22:41:03
stilte christian....

ben bang dat ie inderdaad overleden is...
nuja te verwachten na ruim 7 jaar uiterst trouwe dienst.. waarvan een aantal jaar zelfs 24/7 omdat mijn (ondertussen ex-) vreindin bij de brandweer zat.

ik ga denk ik geen nieuwe aanschaffen.. is voor die paar maanden niet echt nuttig lijkt me.. of heeft er iemand uit de buurt van middelburg er zolang eentje te leen voor me? =P

Louis


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #7 Gepost op: 27 oktober 2004, 23:20:30