Verwarde man richt pistool op politie - Engelwortel (Ypenburg) - Den Haag 08-04-2011

Auteur Topic: Verwarde man richt pistool op politie - Engelwortel (Ypenburg) - Den Haag 08-04-2011  (gelezen 6385 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!

Breaky

• Forum gebruiker
BREKEND Ypenburg/Nootdorp - In woonwijk De Bras is zojuist een arrestatieteam ingezet. De wijk in de omgeving van de Engelwortel is afgesloten. Op het dak van een woning staat een verwarde man.

De gehele Brasserskade is tijdelijk afgesloten voor verkeer. Volgens berichten op Twitter heeft de man een wapen in zijn handen. Er zou zijn geschoten.

Bron/copyright: http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=30025&pg=

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Politie inzet door verwarde man

http://www.westonline.nl/nieuwsitem/50124?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+westonline-nieuws+%28Westonline+Nieuws+Alle+regios%29
vandaag 14:48

DEN HAAG - Er is geschoten bij de actie tegen een verwarde man in Den Haag zegt een verslaggever van Omroep West. Het zou om minimaal drie schoten gaan. Het arrestatieteam (AT) is vrijdagmiddag door de politie ingezet om de man uit zijn huis aan de Engelwortel te halen.

Eerder vanmiddag zou er volgens getuigen onenigheid in de woning zijn geweest. Er zou met meubels zijn gegooid en in de woning zou geschoten zijn.

De politie heeft de Brasserskade tussen Den Haag en Nootdorp afgesloten voor alle verkeer.

Danny722

• Manschap A
  • Senior gebruiker
regio15 Redactie Regio15.nl
De verdachte in #ypenburg is zojuist in zijn woning overmeesterd door leden van het #AT
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
PolYpenburg Politie Ypenburg
Verdachte engelwortel is zojuist aangehouden
3 minutes ago

Professor in fictie

• Forum gebruiker
  • ^Samen sta je sterk^
Iemand aldaar en hele nieuwe dikke Renault Espace gezien?

Kwam om 13:05 met een bloedgang door Alphen, (wellicht de onderhandelaar??)

Voor de liefhebbers heb ik foto+ kenteken.
Freude am Fahren

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
p2kflex
16:13:54 08-04-11-ALPHA-A1 2498CG 44 Woonhuis Particulier Engelwortel 44 GV 27746
1520011Ambu 15-111 (GGD Den Haag)
p2kflex
16:02:12 08-04-11GROUP-1Prio 1 Komt te vervallen !! onder dankzegging. GV Woonhuis Particulier Engelwortel 44 Werk op hoogte Woonhuis
1500504BRW Den Haag (Leidschenveen) (Lichtkrant)

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
StephenPhoto Stephen Peters
Redacteur District8 / Freelance Fotograaf

Verdachte uiteindelijk met de nodige moeite door AT gearresteerd. Met een joint is hij overgehaald om naar beneden te komen.
2 minutes ago

Ik ben geen goede fotograaf. ik heb meteen dekking gezocht ipv foto te maken.
3 minutes ago

Spannend moment op het Engelwortel> Toen ik aankwam stond politie te overleggen plots ging het raam op en richtte verdachte een pistool
4 minutes ago

JarnoF

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Een vraag voor mensen met verstand over het AT:
Hoeveel teams zijn ingezet bij de aanhouding van deze man? Ik tel namelijk in het filmpje in de reactie boven mij, 8 personen, maar ik dacht altijd dat een team uit 6 man zou bestaan.

Iemand die meer informatie hierover kan verschaffen?