Patienten Vervoer Nederland raakt vergunning kwijt, inmiddels weer vergunning

Auteur Topic: Patienten Vervoer Nederland raakt vergunning kwijt, inmiddels weer vergunning  (gelezen 16137 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

VpkAgz

• Forum gebruiker
Ik hoorde hier iets over het rijden onder de landelijke vergunning van een andere vervoerder.
Misschien via Ambucare of een dergelijke organisatie? Iemand connecties daar?

mark hes

• Senior gebruiker
Miss druk ik me in mijn vorige post wat ongelukkig uit. ik heb de voertuigen van PVN gezien op de site van medidisc, het zijn identieke voertuigen met dezelfde kentekens, de PVN micu was toen zelfs nog wit en we weten dat ie later geelis overgespoten.
De voertuigen van PVN werden dus doorverhuurd aan/via medidisc.
Ik heb zelf ook nog wel eens een advertentie van PVN gezien op marktplaats, die kon ik toen niet linken maar nu dus wel. dus mogelijk, speculaas, rijden ze nu via een andere dienst als dat inhuren onderling toch zo makkelijk kan. :)

cavia

• Senior gebruiker
Het viel me bij Medidisc ook al o dat zij foto's gebruiken van materialen welke niet van hun zijn. Soms met hun naar eroverheen gephotoshopt. Zoals foto's van het KNMV. Zie er volgens mij zelfs een van onze mensen erbij op de foto staan die nooit voor hun gewerkt zou hebben... Maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen door de slechte kwaliteit van de foto's.

Geen problemen mee dat je materialen leent/huurt van anderen. Maar photoshoppen kan niet is mijn mening ;)

Pleegje_

• Senior gebruiker
ach...er zijn genoeg organisaties die dat doen. Op de site van bovengenoemde organisatie gebeurt het maar ook op de site van EHBO-team Nederland. Die heeft er ook foto's op staan van evenementen die ze niet gedraaid hebben.

mark hes

• Senior gebruiker
en ze hebben weer een andere advertentie
http://link.marktplaats.nl/1000301309
een voertuig van een ander bedrijf overnemen of inhuren is ook niet verboden. ik ken ook een preive dienst en rode kruis afdeling die gebruik maken van dezelfde ambulance, of de ene organisatie dan het voertuig huurt van de andereof dat het echt gezamelijk geregeld is weet ik niet

cavia

• Senior gebruiker
Het gaat me ook niet om het lenen of huren van voertuigen. Goed initiatief zelfs want anders staan die auto's toch stil. Alleen vindt ik het niet netjes dat er dan gephotoshopt wordt. Plak er dan ter plaatste tijdens de dienst een andere naam op, of helemaal niet. Maar photoshoppen staat zo slecht ;)

Ambu ALS

• Forum gebruiker
  • Beroepsmatig in de ambulancezorg werkzaam
Uit bepaalde bron heb ik vernomen dat de eigenaar van Patiënten Vervoer Nederland opnieuw een vergunning heeft aangevraagd voor ambulancevervoer vanuit Winterswijk bij de Provincie Gelderland.

Kennelijk (nogal) vooruit lopend op de mogelijke toewijzing van deze aanvraag wordt er al weer geadverteerd.
Het klopt dat de vergunning eerder was ingetrokken op diverse gronden door de Provincie Gelderland.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Afgezien van het feit dat de advertentie van VPN taaltechnisch aan alle kanten rammelt, staataer ook nog eens onjuist vermeld dat alle artsen een PHTLS diploma hebben, dat moet vast ATLS zijn, en de ambulanceverpleegkundigen hebben alleen SOSA...apart..
lekker profi (niet) :-\
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Ambu ALS

• Forum gebruiker
  • Beroepsmatig in de ambulancezorg werkzaam
Inspectie onderzoekt illegaal patiëntenvervoer
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/achterhoek/8494727/Inspectie-onderzoekt-illegaal-patientenvervoer.ece

Betreft artikel in De Gelderlander van juni 2011.
Daarin wordt gesteld dat er na een melding van een verzekeraar IGZ is ingeschakeld omdat dit bedrijf al een half jaar (!) na het intrekken van de vergunning nog steeds ambulancevervoer verricht.

En deze:
Ambulancedienst raakt licentie kwijt
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/achterhoek/8485365/Ambulancedienst-raakt-licentie-kwijt.ece
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever

mark hes

• Senior gebruiker
Ik had mezelf niet eerder is dit onderwerp verdiept maar wat een vreemd verhaal. het is maar een klein bedrijfje en dan vraag ik me sterk af waarom er voor een bv gekozen word als rechtsvorm, dit kost duizenden euro's per jaar om dit op te zetten en te regelen. als het bedrijf zo klein is zou ik eerder voor een vof of weet ik veel wat voor andere constructie kiezen, mits dit natuurlijk kan in combinatie met die licentie/vergunning kan.
Niet ingeschreven bij het handels register?? (zie laatste nieuws items) dat is toch een van de eerste dingen die je doet als je een bedrijf begint. en dan kan een vof later altijd nog omgezet worden lijkt me.