@Donnynightmare Don
Ik pak me pistool loop me school binnen schiet elke leraar kapot dan gooi ik er een bom in en spug op het as van het hvc! :@ kut kut zooi
17 uur geleden
WijkagHAA1 Guus van Thiel
@Donnynightmare Dit is geen handige uitlating, Don. En dit is ook waarom de politie Twittert. Wees wijs en meldt je bij politieburo.
15 uur geleden
@Donnynightmare Don
Fuck die klote politie in nederland laat ze me maar pakken ik schiet ze dood met me gun facking nerdjes
17 uur geleden
WijkagHmrBOS Jeroen van den Bergh
De twitteraar die gisteravond dreigde zijn leraren v/h HVC + de politie dood te schieten, is aangehouden. Goed samengewerkt met @JeugdagHMR1
2 uur geleden
@WijkagHAA1 Guus van Thiel
Helemaal top @WijkAgHmrFLO. Blij dat het zo snel is geregeld. Dit is een van de redenen dat de politie ook op Social Media actief is.
1 uur geleden
@WijkagHAA1 Guus van Thiel
Goed dat het zo snel.is geregeld @WijkagHmrBOS @JeugdagHMR1. Mooi wapenfeit van de Twitterende agenten!
1 uur geleden
WijkagHmrBOS Jeroen van den Bergh
Dank @WijkagHAA1 voor je compliment, maar jij juist bedankt voor het opmerken vd dreigtweets en deze naar ons doorzetten! #Erewieeretoekomt
58 minuten geleden
WijkagHAA1 Guus van Thiel
Dankzij jullie RT kwam hij bij ons in beeld @doodsbedreiging. Toen konden we voorkomen dat @Donnynightmare ondoordachte dingen zou doen.
54 minuten geleden
WijkAgHmrFLO Burgman&Koelemeijer
@WijkagHAA1 de credits in deze gaan naar jou, @WijkagHmrBOS & @JeugdagHMR1 #goedesamenwerking #mooieaanhouding
2 minuten geleden
Leerling gepakt na dreigtweethttp://www.telegraaf.nl/binnenland/10855347/__Leerling_na_dreigtweet_gepakt__.htmlvr 04 nov 2011, 08:59
NIEUW-VENNEP - Een leerling van het Herbert Visserscollega in Nieuw-Vennep is donderdagavond opgepakt nadat hij een dreigtweet had verstuurd.
De jongen twitterde: "Ik pak me pistool loop me school binnen schiet elke leraar kapot dan gooi ik er een bom in en spug op het as van het hvc!"
De politie reageerde daarop met een eigen tweet: "Dit is geen handige uitlating, Don. En dit is ook waarom de politie Twittert. Wees wijs en meldt je bij politieburo."
De leerling was echter niet onder de indruk en twitterde: "Fuck die klote politie in nederland laat ze me maar pakken ik schiet ze dood met me gun facking nerdjes."
De politie heeft de jongen aangehouden.