Onrust Defensie vanwege bezuinigingen - april 2011

Auteur Topic: Onrust Defensie vanwege bezuinigingen - april 2011  (gelezen 52434 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #80 Gepost op: 9 mei 2011, 21:47:33
Weet je wat ik niet snap. Dat dit:

Wel blijft(lijkt wel prestige). En dat Cougars die zich zowel nationaal als internationaal inmiddels flink hebben bewezen weg moeten.

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #81 Gepost op: 9 mei 2011, 22:04:56
Tsja ... Ook die sigaren zullen zich wel bewezen hebben ...  alleen merk je daar veel minder van ... (en zo hoort het ook)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

stammie

• Senior gebruiker
  • Het moet, dus het kan!
Reactie #82 Gepost op: 10 mei 2011, 01:28:18
en de uitzendingen blijven gewoon doorgaan, maar ja dat was vorig jaar al begroot. :-X

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #83 Gepost op: 10 mei 2011, 07:36:04
en de uitzendingen blijven gewoon doorgaan, maar ja dat was vorig jaar al begroot. :-X

Dit houdt dus in dat er een grotere druk op het overgebleven personeel en materiaal komt te staan.

Wat denk ik(hoop het niet natuurlijk) een groter ziekteverzuim gaat opleveren.

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #84 Gepost op: 10 mei 2011, 18:17:52
Tsja ... Ook die sigaren zullen zich wel bewezen hebben ...  alleen merk je daar veel minder van ... (en zo hoort het ook)

Zeker.

En wat kunnen die lui tekeer gaan aan de wal, als ze weer enkele maanden ''onder'' hebben gezeten... :-X

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
Reactie #85 Gepost op: 11 mei 2011, 14:52:54
Weet je wat ik niet snap. Dat dit:

Wel blijft(lijkt wel prestige). En dat Cougars die zich zowel nationaal als internationaal inmiddels flink hebben bewezen weg moeten.

Wat voor taak hebben die onderzeeërs eigenlijk? Het lijkt me dat we geen aanvalstaak hebben voor die dingen toch...
In dat geval zouden we beter zonder die dingen kunnen dan zonder de Cougars, omdat die ook nog een taak hebben voor ons land zelf. Maar ik zal het allemaal wel verkeerd zien ;)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #86 Gepost op: 11 mei 2011, 16:58:48
Onderzeeërs worden gebruikt voor verkenningen, droppingen van mariniers, beveiliging en beveiliging van marineschepen.

Dokterswacht

• fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 13 mei 2011, 12:41:51
Bedankt voor het antwoord.

Moeilijk in te schatten voor een leek als ik ben, of die taken belangrijker zijn dan de taken die de afgestoten onderdelen/materialen hebben. Heb er wel mijn gedachten over  998765

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #88 Gepost op: 14 mei 2011, 13:44:22
Voor sommige mensen is het complete defensie apparaat een overbodige kostenpost .... en in een ideale wereld hadden ze misschien nog gelijk ook.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 14 mei 2011, 13:59:56
Voor sommige mensen is het complete defensie apparaat een overbodige kostenpost .... en in een ideale wereld hadden ze misschien nog gelijk ook.

Ja klopt, maar laat die ideale wereld nou net niet op onze planeet bestaan.