jorrin,
Als er nog wel wat zicht is in de bouwmarkt zal het met de temperatuur en de uitbreiding ook nog wel meevallen. Zeker als je zegt dat er ook al plastic etc aan het branden is.....
Maar even van de situatie uitgaan zoals deze geschetst is en er dus niemand meer in het pand aanwezig is.
Brw kan zich dus geheel gaan storten op brandbestrijding. Misschien dat er 1 tas door de ggd "afgepakt" wordt om mensen te kunnen koelen maar ik hou mijn mensen over om in te zetten.
Nu 23 minuten na eerste melding zou beteken dat zo goed als iedereen moet gaan wisselen. Dit op toerbuurten van de mensen die binnen zijn.
Zelf ga ik op dit moment ook naar buiten om te wisselen en te overleggen met de ovd. Ik blijf er voorlopig nog bij om met meerdere stralen ld binnen proberen het vuur onder controle te krijgen. Ik kan op 1 ts meerdere slangen aansluiten en hou dan nog genoeg capaciteit over om deze stralen ook goed te kunnen voeden. Het probleem voor mij is dus niet dat er 1 ts door de ggd over genomen word.
De andere voertuigen die inmiddels ook al tp zijn? laat ik zorgen dat er op diverse plaatsen aan de buitenzijde een waterscherm ligt dat de brand zich niet verder uit kan breiden op het moment dat een binnen aanval gestopt moet worden. (de casus kennende zal dit wel het geval gaan worden
Dus in plaats van met 4 stralen ld naar binnen te gaan ga ik nu met 6 stralen ld naar binnen en ga zelf als bevelvoerder ook weer mee. Ik zorg dat ik vanaf dit moment zelf de warmtebeeldcamera heb zodat ik binnen het overzicht kan blijven bewaren.