Dat kan wel zo zijn, maar ik heb niets met al die andere te maken. Wat hun vinden vinden ze maar, ik kan het alleen maar oneens of eens met ze zijn. Maar ik heb zeker wel een eigen mening en voor ik die geef denk ik echt wel even na.
Ik kijk genoeg om me heen. Wat ik zie? Mensen van allerlei culturen die de boel verpesten, oudere vrouwen die helemaal door het lint gaan omdat ze worden gepakt bij een winkeldiefstal. En wat er dan over de media wordt gezegd is ook niet geheel waar. Ik lees soms degelijk wel in de krant wanneer een evenement goed verlopen is. Tuurlijk hoor je veel negatieve berichten, maar jah dat is nieuws en dat moet je ook niet altijd even serieus nemen.
Ik ben in de grote stad vaak zat bedreigd (alsof ik het aantrek). Raad eens wat? Zat niet één allochtoon bij. Wel raar eigenlijk, vierde generatie Marrokaan en nog allochtoon noemen. Maar goed....
Ik denk dat hier in Nederland iedereen zijn mening nog belangrijker vind als de ander en de mening van een ander dan niet respecteerd maar gewoon de grond in schopt of die persoon het zwijgen op leggen. Ik zie het zelfs hier op het forum gebeuren, mensen trappen elkaar de grond in om een mening. En dan vaak zonder behoorlijke argumentatie. Met respect kom je een heel eind, maar ja...... Waar begin je??