De achterbak daarentegen is wel echt een rotzooi
Nou dat lijkt zo maar we hebben er voor gekozen dat we alle noodhulpuitrusting in deze auto wilden hebben. Echt alles. En omdat je maar een kleine kofferbak hebt moet je passen en meten. Er is echt wel over nagedacht...
De vesten staan rechts, rechtop, die zijn makkelijk te grijpen. Als ze plat liggen ligt er namelijk van alles op. Verder zit er een simpele zwarte krat in met al het kleine losse spul. Linksachter de pd koffer met daarboven op voor het grijpen de AED.
De brandblusser in de uitsparing links, wederom makkelijk te grijpen. Dan de pionnen welke het vaakst gebruikt zullen worden passen er 5 stuks grote alleen zo in en pak je er zo uit.
en daar waar het schep ligt, daar ligt ook breekijzer, knipschaar en veger.
Een kofferbak van een touran is veel groter en door de alu kast netter in te richten. Bij de Golf dus een kweste functie voor vorm.
verder ik had een half jaar geleden al aangegeven dat zo'n frisbee op het dak niet gewenst is. is te lomp en slecht zichbaar, helemaal van achteren door de schuine dak afloop.
Gelukkig is hij geleverd met de veel duurdere SL, wat volgens mij toch een van de beste ledpit op de markt is.
Dan de contactpunten voor de SL. In beide deuren is de mogelijkheid om de pit aan te sluiten.
Dus als je alleen rijdt links en met z'n 2en net zo goed rechts.
Ik weet niet hoe die connector heet maar het is een rondje met 4 pennetjes erin. als je hem in de deur stopt hoor je klik en dan zit hij vast.
grappig dat er ook nog een staalkabel aan vast zit.
Raar want de SL blijft bij 270km/u nog zitten.
Overigens gaat de tomtom (die er tijdelijk inzit) er nog uit en krijgen we een groter scherm met navi+infobevraging erin.
En hij heeft een setje politieveren hoorde ik. Voor de drempels. (want het is eigelijk een bluemotion-technologies)
En ja. Deze auto is inmiddels de favoriet onder de collega's, daar wij ook nog geen automaten hebben...