GRIP 4 meerdere grote duinbranden - Sint Maartensvlotbrug & Schoorl 01 t/m 05-05-2011

Auteur Topic: GRIP 4 meerdere grote duinbranden - Sint Maartensvlotbrug & Schoorl 01 t/m 05-05-2011  (gelezen 140541 keer)

0 gebruikers (en 48 gasten bekijken dit topic.

Dimeg

• Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
Als er van uit VNOG aflossing komt, gaan zij met eigenvoertuigen ter plaatsen. En kunnen zij beter het veld in rijden dan andere ts'en uit NHN.
Zo werd het vorig jaar ook gedaan.

WTS leiding is in brabant vorig jaar blijven liggen, mede omdat er toen 7 kilometer lag.. Dompelpompen werden door nieuwe eenheden bemand en opgeruimd toen inzet niet meer nodig was.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
p2kflex
22:46:14 01-05-11-ALPHA-CC gaarne direct contact met de MON.
0805281BRW Veluwe West (Nunspeet) (Postcoördinator)
p2kflex
22:47:03 01-05-11-ALPHA-CC gaarne direct contact met de MON.
0805361BRW Veluwe Noord (Elburg) (Postcoördinator)
p2kflex
22:47:27 01-05-11-ALPHA-CC gaarne direct contact met de MON.
0805041BRW Veluwe Noord (Wezep-Hattemerbroek) (Postcoördinator)
p2kflex
22:52:42 01-05-11-ALPHA-CC gaarne direct contact met de MON.  
0805201BRW Wapenveld ( Korpscoordinator )
p2kflex
22:53:01 01-05-11-ALPHA-CC gaarne direct contact met de MON.  
0805241BRW Putten ( Korpscoordinator )
p2kflex
22:55:01 01-05-11-ALPHA-CC gaarne direct contact met de MON.  
0804961BRW Harderwijk ( Korpscoordinator )

Lijkt op aflos Noord-West Veluwe..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Highfield

• Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
Als er van uit VNOG aflossing komt, gaan zij met eigenvoertuigen ter plaatsen. En kunnen zij beter het veld in rijden dan andere ts'en uit NHN.
Zo werd het vorig jaar ook gedaan.

Geld dit ook voor de commandofaciliteiten etcetera? Ik kan me voorstellen dat vanaf een bepaald niveau in de organisatie men niet gaat wisselen?
Bijdragen op persoonlijke titel.

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Geld dit ook voor de commandofaciliteiten etcetera? Ik kan me voorstellen dat vanaf een bepaald niveau in de organisatie men niet gaat wisselen?

Die kunnen ook afgelost worden, door HOVD van VNOG, bij CIE gaat bijna alles mee, alleen de haakarmen niet volgens mij..
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
De motorwout staat 5 meter voor het puntstuk om het achteropkomend verkeer naar de tweede baan te leiden en gaat gewoon mee aan het eind.

Verbazingwekkend hoe goed de automobilisten reageren op de instructies van deze agent, dat is volgens mij wel eens anders O0

Walker

• Senior gebruiker
p2kflex
23:01:44 01-05-11-ALPHA-BvD gaarne direct contact met de MON.
0805203BRW Veluwe Noord (Wapenveld) (Bevelvoerder)
p2kflex
23:01:16 01-05-11-ALPHA-Blusploeg 1 naar de kazerne voor mededeling.
0805286BRW Veluwe West (Nunspeet) (Blusploeg 1)

Ik denk dat men vanuit NOG vannacht nog gaat rijden...
Mister Livingstone, I presume?

Bas89

• Junior gebruiker
  • **
er is nog steeds veel vuur op de webcam te zien  :o
ik vermoed dat het ook niet de laatste natuurbrand gaat zijn deze weken aangezien regen nog niet in zicht is. misschien een buitje maar geen grote hoeveelheden.

Highfield

• Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
Verbazingwekkend hoe goed de automobilisten reageren op de instructies van deze agent, dat is volgens mij wel eens anders O0

Wellicht dat een lint van luidruchtige felrode vrachtwagens met een hoop blauw knipperend geweld hier ook een en ander mee te maken heeft  98uiye
Bijdragen op persoonlijke titel.

padami

• Nieuwe gebruiker
  • *
Schagen is inmiddels weer leeg, de 12(voor zo ik snel even heb kunnen tellen) brandweerauto's zijn weer vertrokken (geloof ik)

(ik woon pal naast de hofstraat, waar ze verzamelden om op te rukken en hoor al een tijd niks meer)

Walker

• Senior gebruiker
Citaat van: KJS
Die kunnen ook afgelost worden, door HOVD van VNOG, bij CIE gaat bijna alles mee, alleen de haakarmen niet volgens mij..

Weegt het voordeel van eigen materieel dan op tegen het tijdverlies benodigd voor wisselen?
Mister Livingstone, I presume?