Ongeval (drie brandweervoertuigen) N9 - Alkmaar 02-05-2011

Auteur Topic: Ongeval (drie brandweervoertuigen) N9 - Alkmaar 02-05-2011  (gelezen 10807 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

lifeliner4

• Forum gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 2 mei 2011, 14:46:51
Brandweerwagen regio 07, Gelderland, onderweg naar Schoorl ook gecrasht. Staat op A9. #5e crash, #faal

Mijn eigen ogen zagen dat, afslag 5.
Een Volvo, soort van mengeling tussen TS en een schuimblus.

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #41 Gepost op: 2 mei 2011, 14:50:15
Klopt niet maarten,

Gelderland-midden heeft geen volvo meegenomen. en ook geen schuimblus.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

lifeliner4

• Forum gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 2 mei 2011, 15:00:46
Ik zag t toch zelf?

07-2141 volgensmij (ookal dacht ik volvo te zien)

Luke_BNV

• Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #43 Gepost op: 2 mei 2011, 15:02:20
Ik geloof wel dat er een ongeval is gebeurd maar niet dat het een schuimblusvoertuig is en niet dat het een volvo is.

07-2141 is de TS van harskamp dit is een Iveco. gewoon een normale TS, geen schuimblus.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #44 Gepost op: 2 mei 2011, 15:03:13
Zoek maar eens op #Hv_NL op twitter. Dan weet je waar RTL zijn slechte informatie vandaan heeft, hulpverlening.nl...
Ondertussen heb ik antwoord van Politie NHN. Zij hadden in eerste instantie gemeld dat er twee gewonden waren zonder te zeggen uit welk voertuig. Achteraf bleek dat het ging om 1 licht gewonde van de personenwagen.
Politie heeft het later nog met de RTL-journalist besproken.

ralpje

• Forum gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 2 mei 2011, 15:21:41
En nog eentje die Bergen nooit bereikt heeft: De 822 van Doorn is bij Volendam op of ter hoogte van de N246 weggesleept met panne.

De 246 bij Volendam? Huh?
Ik heb een TAS van VRUL (kon kazerne niet zien) zien staan op de N246 tussen Alkmaar en de oprit naar de A8, even voorbij Wormerveer. Toen ik weer terugreed stond daar een WIS en een takel bij om hem weg te slepen. Maar dat was (gezien de rijrichting) op de terugweg vanuit Bergen, of ze hebben een heule rare route genomen ;)

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #46 Gepost op: 2 mei 2011, 15:35:30
Tsja, wederom blijkt dat het rijden in collone een gevaarlijk iets is, zeker met grote voertuigen waarbij men niet verder kan kijken. Heb zelf een aantal keren in (vrij grote) collone`s gereden waarbij er elke keer flink geremd moest worden en weer bijgetrokken moest worden om het allemaal netjes bij elkaar te houden  :|

Voor zover ik weet zijn er overigens geen extra politiemotorrijders opgeroepen om begeleidingen uit te voeren ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #47 Gepost op: 2 mei 2011, 16:27:12
De 246 bij Volendam? Huh?
Ik heb een TAS van VRUL (kon kazerne niet zien) zien staan op de N246 tussen Alkmaar en de oprit naar de A8, even voorbij Wormerveer. Toen ik weer terugreed stond daar een WIS en een takel bij om hem weg te slepen. Maar dat was (gezien de rijrichting) op de terugweg vanuit Bergen, of ze hebben een heule rare route genomen ;)
Mijn informant had haast onderweg naar Volendam. Dus zal het mogelijk de wagen zijn geweest die jij gezien hebt bij Alkmaar. De takel was van Van den Boogaard uit Beverwijk?

ralpje

• Forum gebruiker
Reactie #48 Gepost op: 2 mei 2011, 16:31:19
Ik was zelf aan sturen, dus ik heb zowel niet op de kazerne van de TAS (zag alleen Utrechtse Land) als de afkomst van de takel gelet :)
Maar aangezien de N246 volgens mij helemaal niet langs of naar Volendam loopt, zal het hetzelfde verhaal zijn ;)

Edit:
Ah, duidelijkheid :)
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=51839.msg876484#msg876484

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen