Dode vrouw gevonden (mogelijk misdrijf) Wilde Wingerdlaan - Gouda 07-05-2011

Auteur Topic: Dode vrouw gevonden (mogelijk misdrijf) Wilde Wingerdlaan - Gouda 07-05-2011  (gelezen 8776 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

alex97

• Forum gebruiker
Waarom wordt er dan opgeroepen met KC LDNZ?

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
@PolitieHM Gouda - Politie doet onderzoek naar overlijden vrouw http://bit.ly/lM0FrE

Gouda - Politie doet onderzoek naar overlijden vrouw
Gouda, 07-05-2011 • De politie doet onderzoek naar het overlijden van een 24-jarige Goudse.

Na een melding rond 16.00 uur op zaterdag 7 mei werd zij levenloos in haar woning aan de Wilde Wingerdlaan aangetroffen. De politie heeft hierop een Team Grootschalige Opsporing (TGO) gestart.
http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/110705goudaoverlijdenvrouw.asp

Snyper

• Senior gebruiker
Waarom wordt er dan opgeroepen met KC LDNZ?

Tsja, dat weet ik niet. Er is in ieder geval voor Leiden één KC.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Volgens mij zijn er 4 HV-en terplaatse. De HV Gouda, Alphen, Stolwijk en Nieuwerkerk. Er zouden dus max. 4 incitenten kunnen staan.

Dat is een vreemd antwoord, het ging om het aantal tenten, niet om het aantal HV's. Ook al heeft elke HV een incitent aan boord, ze zouden ook om een andere reden gealarmeerd kunnen worden. Daarom blijft de vraag staan "hoeveel tenten staan er dan?"

TVBlock

• Forum gebruiker
Dat is een vreemd antwoord, het ging om het aantal tenten, niet om het aantal HV's. Ook al heeft elke HV een incitent aan boord, ze zouden ook om een andere reden gealarmeerd kunnen worden. Daarom blijft de vraag staan "hoeveel tenten staan er dan?"

Voor zover ik met eigen ogen heb gezien staat er 1 aan de voorkant en twee aan de achterkant van de woning.

Hier foto's van de voorkant http://www.johnvandertol.nl/lees/140/Dode+vrouw+gevonden+in+woning+Gouda.html
en hier van de achterkant http://www.mediatv.nl/nieuws/5930/Vrouw_dood_aangetroffen_in_woning.html
TV Block

Snyper

• Senior gebruiker

Jij mag het een vreemd antwoord vinden. Bij een moord kan ik me geen andere reden bedenken Peter, dan dat ze terplaatse zijn gekomen voor de incitent, dus maximaal 4 van die dingen  ;)
Of denk jij dat ze licht hebben staan draaien, hebben staan knippen of misschien wel met de lier zijn bezig geweest?  ::)

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Ik ga niet speculeren, maar waar het mij om ging was waar die vraag vandaan kwam zonder dat ik meer dan 1 incitent op een foto heb gezien. Nu zijn er inmiddels 3 incitenten gesignaleerd, dus geloof ik het wel hoor. Misschien werd die vraag gebaseerd op P2000, omdat daar steeds (Incitent: ja) bij stond. Mocht dat de aanleiding zijn (de persoon in kwestie heeft echter helaas nog niet gereageerd) dan is dat te wijten aan de zogenaamde karakteristieken in GMS. Net als met "middelbrand", "GRIP" etcetera blijft dat er steeds bij staan totdat zo'n karakteristiek weer uitgevinkt wordt. In de praktijk gebeurt dat niet zo snel, waardoor de lijst met info tussen haakjes bij grote incidenten steeds langer wordt, maar in bepaalde gevallen voor de later uitrukkende eenheden niet direkt van toepassing hoeft te zijn.

112WS18

• Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
Ik begrijp dat ik enige verwarring met mijn vraag heb gezaait.
Ik doelde er inderdaad op, of elke HV nu te maken had met een incitent. Aangezien er steeds "Incitent: ja" stond, dacht ik dat er vier incitenten nodig waren.

vandaar mijn vraag of er ook daadwerkelijk vier van die dingen stonden.
het antwoord is door Hunter al gegeven, dus hier nu mijn volgende vraag:

Waar waren die HV's dan wél voor geallarmeerd?

Snyper

• Senior gebruiker
Ik begrijp dat ik enige verwarring met mijn vraag heb gezaait.
Ik doelde er inderdaad op, of elke HV nu te maken had met een incitent. Aangezien er steeds "Incitent: ja" stond, dacht ik dat er vier incitenten nodig waren.

vandaar mijn vraag of er ook daadwerkelijk vier van die dingen stonden.
het antwoord is door Hunter al gegeven, dus hier nu mijn volgende vraag:

Waar waren die HV's dan wél voor geallarmeerd?

In dit geval voor 4 INCITENTEN.  998765

112WS18

• Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
Oke, dus toch :)
Aangezien er maar eentje te zien was, stelde ik daar een vraag over.

nogmaals mijn excuses voor de verwarring...