GRIP 2 Zeer grote brand (schuur) Jacoba van Beierenweg - Voorhout 12-05-2011

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote brand (schuur) Jacoba van Beierenweg - Voorhout 12-05-2011  (gelezen 22714 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Op het NOS Journaal van 00:15 uur wordt zojuist gemeld dat bewoners in het zuiden van de Gemeente Haarlemmermeer wordt geadviseerd ramen en deuren gesloten te houden.
Samen sterk in de hulpverlening!

KoenL

• http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
    • Koen Laureij Fotografie
sanderschelberg sander schelberg
by gem_teylingen
bij brand in #voorhout kijkt pollitieheli met de off van dienst nr brand. rook daalt neer tot aan Schiphol.
1 hour ago

Dus een officier van dienst van de brandweer is in de politieheli gestapt om mee te kijken vanaf boven? Of staan ze aan de grond en vindt er overleg plaats tussen de bemanning van de heli en de OvD brandweer?
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
gem_teylingen Gemeente Teylingen
Brand meester, brand kan niet meer groter worden #voorhout #brand
1 minute ago
Samen sterk in de hulpverlening!

SpaX

• Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg

JelZo

• Senior gebruiker
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Dus een officier van dienst van de brandweer is in de politieheli gestapt om mee te kijken vanaf boven? Of staan ze aan de grond en vindt er overleg plaats tussen de bemanning van de heli en de OvD brandweer?

Vanuit het COPI kunnen ze live meekijken met de beelden uit de heli van het KLPD.

blusvogel

• Forum gebruiker
mits er een grondstation is afgegeven. Vaak gaat bij ons een ovd mee aan boord om een blik vanaf boven te krijgen.

Mvg,

Blusvogel

La Femme Photal

• Hobby fotograaf, geïnteresseerde & moeder
  • Junior gebruiker
  • **
Hallo allemaal,

Ik ben woonachtig in Uithoorn en heb net mijn ramen en deuren maar voor de zekerheid gesloten.
We begonnen hier toch wel wat last te krijgen van een branderig gevoel in de ogen.

Heb eerder vanavond foto's gemaakt van de rookbank die je hier zag.
Weet alleen nog niet zo goed hoe ik die met jullie kan delen.

Groet  Anouk

SpaX

• Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
Volgens mij is de helikopter geland. Zag hem namelijk dalen achter een woning en na een tijdje pas weer naar boven komen. Zou dus goed kunnen dat de OVD mee aan boord is gegaan.
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg

Ernie08

• Nieuwe gebruiker
  • *
Op de scanner hoor ik net een gesprek tussen een piloot en de ATC, het ging ongeveer:
->"Wat staat hier links in de fik!?"
<-"Een bollenschuur"
->"Dat zijn dan wel behoorlijke knalbollen!"
<-"Ja zeker en het is al een uurtje of twee."
->"Het gaat nog wel even duren denk ik want er komen een vlammen uit!!"
...
->"Hoe staat het eigenlijk met het song festival?"

etc. :-p

Weet iemand of er een archief is waar we dit gesprek kunnen terugvinden? Ik kan niet opnemen helaas.

Radioverkeer met de verkeersleiding van Schiphol is terug te luisteren via liveatc.net. Ik heb het bewuste fragment even opgezocht. Je kan het terugluisteren via http://www.supload.com/listen?s=BJFWUr.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Weet alleen nog niet zo goed hoe ik die met jullie kan delen.

Als je een antwoord / reply plaatst staat onder je tekstvak een optie: bijlagen en andere opties. Er bestaat dan een mogelijkheid om via imageshack foto's te uploaden. De eerste keren is het een beetje puzzelen maar na een paar keer moet het goed gaan. :)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.