GRIP 2 (massale vechtpartij met schoten) Kickboxgala Sporthal Vredehofstraat - Hoorn 14-05-2011

Auteur Topic: GRIP 2 (massale vechtpartij met schoten) Kickboxgala Sporthal Vredehofstraat - Hoorn 14-05-2011  (gelezen 15437 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

JarnoF

• Senior gebruiker
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Gewonde bij schietpartij kickboxgala
Uitgegeven: 14 mei 2011 22:47
Laatst gewijzigd: 14 mei 2011 22:47

HOORN - Bij een schietpartij voor de deur van een sporthal in Hoorn waar een kickboxgala werd gehouden, is in ieder geval een persoon gewond geraakt zaterdagavond.

Dat heeft de politie gemeld. Wat de toedracht van de schietpartij was, is onduidelijk. De sporthal, de Vredehof, staat aan de Vredehofstraat 5 in Hoorn.

bron: http://www.nu.nl/binnenland/2515246/gewonde-bij-schietpartij-kickboxgala.html

Laten we zeggen dat dit bericht op dit moment enigzins geruststellend is. Althans, er wordt niet gesproken over 20 doden, zoals op Twitter

SimonSt

• Senior gebruiker
Wordt door ooggetuigen gesproken over 3 doden. ME ook onderweg?? Wordt gemeld ergens op internet.

Waar wordt dat gemeld? Alleen gevalideerde bronnen melden! Niet gevalideerd? Plaats het dan gewoon niet.

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Waar wordt dat gemeld? Alleen gevalideerde bronnen melden! Niet gevalideerd? Plaats het dan gewoon niet.

Sorry stond op Powned... en bovenstaand zie ik een reactie waarin het bevestigd wordt?? Zie reactie van Red
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

KoenL

• http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
    • Koen Laureij Fotografie
Gewonde bij schietpartij kickboxgala
Uitgegeven: 14 mei 2011 22:47
Laatst gewijzigd: 14 mei 2011 22:47

HOORN - Bij een schietpartij voor de deur van een sporthal in Hoorn waar een kickboxgala werd gehouden, is in ieder geval een persoon gewond geraakt zaterdagavond.

Dat heeft de politie gemeld. Wat de toedracht van de schietpartij was, is onduidelijk. De sporthal, de Vredehof, staat aan de Vredehofstraat 5 in Hoorn.

bron: http://www.nu.nl/binnenland/2515246/gewonde-bij-schietpartij-kickboxgala.html

Laten we zeggen dat dit bericht op dit moment enigzins geruststellend is. Althans, er wordt niet gesproken over 20 doden, zoals op Twitter

Aan de andere kant kan je je afvragen in hoeverre je dit bericht reëel is. Minstens 6 ambulances, een traumaheli, de OvD-G + GRIP2. Terwijl er maar één slachtoffer is? Het kan natuurlijk, maar je kan er zo je vraagtekens achter zetten.
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.

SimonSt

• Senior gebruiker
Sorry stond op Powned... en bovenstaand zie ik een reactie waarin het bevestigd wordt?? Zie reactie van Red

Kan wel kloppen, maar graag direct vermelden  ;)

Gast

• Gast
Twitter = 95% bullshit. Natte vaatdoek-journalisme.

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
*buigt diep met excuses*.

Volgens een van de kickboxers is er ook gestoken.

Bron: Powned
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear

Snyper

• Senior gebruiker
Twitter = 95% bullshit. Natte vaatdoek-journalisme.

Helemaal mee eens!! Al zovaak berichten van Twitter gehoord / gelezen waar totaal niets van waar was...