OGS bij onopvallende (politie) voertuigen

Auteur Topic: OGS bij onopvallende (politie) voertuigen  (gelezen 102452 keer)

0 gebruikers (en 39 gasten bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #210 Gepost op: 28 augustus 2013, 05:06:13
Citaat van: Haageneesch link=msg=1195912 date=1377639028
Goede hint CopVR3, on topic maar... met jouw foto's :p

Vraagje aan kenners van het financiele plaatje van OGS... Wat kost het nu aan materieel (ex personeelskosten dus) om onderstaande (flitsers voor/achter, KK, goede pit en stop voor/achter) op een onopvallend voertuig te plaatsen?

Een stopmatrix in spiegelschrift voor de voorzijde loopt van € 350,00 Excl BTW (€423,50 Incl BTW) tot € 499,50 Excl BTW (€604,40 Incl BTW)
Een kantelmatrix voor de achterzijde kost € 985,00 Excl BTW en € 1191,85 Incl BTW.
BRON: http://www.pol.nl/zoeken/nl/page/198/?So=pa&S=matrix&test=test
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #211 Gepost op: 28 augustus 2013, 07:03:21
Citaat van: enrico1972 link=msg=1195928 date=1377659173
Ja maar dan hebben we het niet over politieprijzen voor een stapel auto's die moet worden ingebouwd.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #212 Gepost op: 28 augustus 2013, 10:34:20
@ Zijlvaart, bedankt voor je bijdrage. Zeker nuttig om eens te lezen vanuit dat perspectief, al doel ik natuurlijk niet op de simpele verkeersovertredingen. Ik bedoel écht de gevallen waarin je als politieambtenaar vrijwel geen keuze hebt dan iets te doen, het mobiel bellen naar de meldkamer is dan al iets doen en zou (indien niet handsfree) een overtreding van het RVV opleveren. Er is een uitspraak over geweest dat dit onder de vrijstelling/politietaak valt, zal eens kijken of mn oude docent die nog tevoorschijn kan halen.

Ik heb het niet over als een debiel over het fietspad knallen in mn privé auto om een opgevoerde scooter aan de kant te trekken.  ;D

Om maar weer ontopic te gaan: De kosten van Enrico zijn volgensmij nog zonder inbouw en alleen voor afname per stuk. Ondanks dat het inbouwen voor één voertuig misschien niet heel duur is, wordt het inbouwen van alle voertuigen weer een flink kostenplaatje. Sommige regio's hebben een eigen inbouw garage (Haaglanden), terwijl anderen zelfs besparen op het merk banden.

Is er nooit gesproken over een landelijke aanbesteding voor onopvallende voertuigen?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #213 Gepost op: 28 augustus 2013, 13:24:05
Alle wijk en noodhulp moeten bij pon shoppen en de test heeft een vrije keuze.  >:D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #214 Gepost op: 28 augustus 2013, 17:25:37
Citaat van: Haageneesch link=msg=1195930 date=1377666201
Ja maar dan hebben we het niet over politieprijzen voor een stapel auto's die moet worden ingebouwd.

Dat ben ik met je eens maar deze prijzen wist ik in ieder geval wel te vinden. Ben wel benieuwd wat ze er uiteindelijk voor betalen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #215 Gepost op: 29 augustus 2013, 11:02:36
Kan het zijn dat ik hier een offerte voor afgegeven heb?  ;)

En die baseerde inderdaad op 1 voertuig, niet voor meerdere....aangezien er specifiek werd gevraagd om 1 voertuig...
Denk dat ik in NL het gevraagde materieel voor de scherpste prijs kan leveren. Indien ex inbouw en meer voertuigen, wordt het uiteraard goedkoper....


Groeten, Ruud


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #216 Gepost op: 31 augustus 2013, 10:45:30
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1196387 date=1377766956
Kan het zijn dat ik hier een offerte voor afgegeven heb?  ;)

En die baseerde inderdaad op 1 voertuig, niet voor meerdere....aangezien er specifiek werd gevraagd om 1 voertuig...
Denk dat ik in NL het gevraagde materieel voor de scherpste prijs kan leveren. Indien ex inbouw en meer voertuigen, wordt het uiteraard goedkoper....


Groeten, Ruud

van mij mag je!


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #217 Gepost op: 20 november 2013, 16:46:34
Kennen jullie het verhaal van een gozer in een burgerauto een stopteken gaf aan een politie touran :D

PRIO 1 - Politie met spoed onderweg naar een gaslek in Broek in Waterland.


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #218 Gepost op: 20 november 2013, 17:01:32
Citaat van: Haageneesch link=msg=1221561 date=1384962394
Kennen jullie het verhaal van een gozer in een burgerauto een stopteken gaf aan een politie touran :D

PRIO 1 - Politie met spoed onderweg naar een gaslek in Broek in Waterland.

Is het niet gewoon alleen de tekst politie? ;)

Edit: ow na beter kijken lijkt het idd stop politie te zijn... Misschien om duidelijk te maken dat hij ook van de politie is? Je moet toch wat als je autotje geen blauw blauw heeft :P


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Reactie #219 Gepost op: 20 november 2013, 17:33:40
Citaat van: cavia link=msg=1221568 date=1384963292
Is het niet gewoon alleen de tekst politie? ;)

Edit: ow na beter kijken lijkt het idd stop politie te zijn... Misschien om duidelijk te maken dat hij ook van de politie is? Je moet toch wat als je autotje geen blauw blauw heeft :P

Of functioneert de blauwe pit niet of misschien net overgezet in een andere wagen...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=