volgens mij is het de bedoeling dat wij aan de hand van de bevindingen die komen zelf een naderbericht gaan doorgeven?
Ik wil inderdaad zonder teveel in invloed jullie visie op de casus horen. Ik wil niet teveel in een richting gaan duwen, omdat er 'meerdere wegen naar Rome zijn'.
Aanvullend op de casus:
Wat betreft de bewaking lopen er over het hele strand een minimale bezetting van 4 koppels van 2 personen die over het hele strand inzetbaar zijn. Daarbij zijn geen politieagenten continu aanwezig. Wel is er goede communicatie dat snelle assistentie mogelijk maakt.
Verder wil ik nog even ingaan op de opstelplaatsen van de voertuigen. Waar stellen jullie deze op? Dat zou ik graag nog iets specifieker zien. (Geldt voor alle voertuigen)
Betrekking op de brandweerinzet:
Ik heb tot nu toe meerdere reactie gelezen, waar ervan uitgegaan wordt, dat de eerste TAS bij het object opgesteld kan worden. Daarbij wil nog ik wel wijzen op het feit dat de strandopgang(en) verstopt zijn geraakt en niet erg breed zijn. Daarom is het maar de vraag of men zich door de menigte snel kan verplaatsen. Ook rekening houdend met terreinomstandigheden en waterwinning is denk ik van belang. Loopt men niet het risico, teveel vertraging op te lopen? Er zijn vermoedelijk meer slachtoffers!!!
Waterwinning opbouwen hoe gaat men dit aanpakken. Gaat men Pendelen of gaat men een Watertransport (WTS-1000 of zelfs toch WTS-2500 (dompelpomp)?)opbouwen. (Ook hierbij weer van belang is de opstelplaats).
Graag zie ik jullie overwegingen hierover.
Binnenkort komt de nieuwe update (Rond 14 december hoogstwaarschijnlijk)