Ik kies er toch voor om met de eerste ts door te rijden tot aan de strandtent. mijn reden hiervoor is:
Er zijn veel personen aanwezig die voor een brwvoertuig met blauw blauw tuut tuut op eerder aan de kant zullen gaan dan voor een brwman die probeert een slang van 20 meter uit te rollen. Hierbij zal de slang zeker niet mooi langs de kant komen te liggen en wanneer er eventueel nog meerdere voertuigen naar toe moeten en deze over dezelfde weg moeten ze natuurlijk onze eigen slangen gaan beschadigen en met maar 1 toevoer naar het verdeelstuk 20 meter evrderop en mensen binnen is dit in mijn optiek geen optie.
Nog een reden voor mijn handelen is: Op het moment dat je een ts op de weg laat staat en er slangen uit zijn gegooid je de weg zo blokkeert dat er niets of niemand meer langsheen kan. (tenminste als de weg inderdaad zo smal is als omschreven
Dus mijn optie blijft voertuigen Die kunnen zo ver als mogelijk naar het opject doorrijden.
Voor eerste redding water uit de tank gebruiken en om uitbreiding te voorkomen is er altijd nog de 125 mm leiding thv nr1. Deze zou ik in ieder geval willen hebben. daarom heb ik ook voor middelbrand gegeven en als lekkere blusser de sb.
Ik ga er overigens wel vanuit dat we zodra we de mensen buiten hebben we geen drup water meer verspillen op deze strandtent en alleen maar uitbreiding (duinen en buren) voorkomen. Dus ook geen straaltje voor het publiek. Dit is trouwens voor de foto's ook veel mooier met veel vuur en geen water.